PDA

View Full Version : Knutselen met de Trio+



Onkelpazuzu
5 juli 2016, 12:08
Een soort van nummer (meer een idee) dat ik heb opgenomen via mijn telefoon, ja sorry, ik had mijn microfoon etc. uitgeleend, maar eigenlijk valt de geluidskwaliteit me nog erg mee. Twee gitaarpartijtjes in de looper van de Digitech Trio+, wat bescheiden begeleiding daarbij van de Trio+ dus, en een solootje eroverheen. Toen ik dit opnam was ik nog erg zoekende, de solo is dus voor het grootste deel geïmproviseerd en dat hoor je wel. Ik ben van huis uit sowieso geen sologitarist. En ik had ook nog niet heel duidelijk in de vingers wanneer het geheel ophield, haha. Maar er zitten een paar aardige ideeën in. OK, genoeg ingedekt. Toen ik hem een paar keer teruggeluisterd had, vond ik hem toch aardig genoeg om te delen.

https://soundcloud.com/eric-rietzschel/my-second-song-with-the-digitech-trio

pasqual
5 juli 2016, 22:12
Ik heb het vanmiddag al eens geluisterd op de telefoon en ondanks het beroerde geluid wat je dan krijgt dacht ik nog dat ik het vanavond ( nu dus ) nog maar eens moest luisteren met fatsoenlijke apparatuur. Nou, bij deze dan;)
Ik vind het een boeiend stukje gitaarmuziek wat zeker een goeie uitwerking verdient! Er zitten leuke stukjes samenspel in.
Zeker iets mee doen!

Onkelpazuzu
6 juli 2016, 09:32
Ik vind het een boeiend stukje gitaarmuziek wat zeker een goeie uitwerking verdient! Er zitten leuke stukjes samenspel in. Zeker iets mee doen!

Dank je wel! Ik wil het inderdaad zeker wel uitwerken tot een echt nummer. Als dat lukt, zal ik het hier ook weer posten. :-)

Duhsjaak
8 juli 2016, 06:47
Een mede slachtoffer op de tribune van schermwedstrijden, was overtuigd EO'er. En liet ook andere mensen in hun waarde.
Bijzonder aangenaam mens. Hij was destijds bezig met software, die taalgebruik over de TV moest kuisen.
Ik heb hem de vraag voorgelegd, hoe hij de Dick Van Dyke show wilde tackelen, als die ooit in de herhaling zou gaan.

Ook Philip Dick is een van de voorbeelden die ik aangedragen heb. Ik verbeeld mij geen seconde dat ik er ook maar iets mee te meken heb gehad, maar needless to say dat dat filter er niet is gekomen.

Bij het zien van je sig kwam dat verhaal spontaan weer boven.

Je muziekje biedt genoeg leuke invalshoeken. Ik zou er als de donder mee aan de slag gaan.
En ook als de donder de resultaten posten vriend. Je maakt mij nieuwsgierig.
Vriendelijke groet, Gus

Onkelpazuzu
8 juli 2016, 08:51
Ook Philip Dick is een van de voorbeelden die ik aangedragen heb. Ik verbeeld mij geen seconde dat ik er ook maar iets mee te meken heb gehad, maar needless to say dat dat filter er niet is gekomen.

:-)



Je muziekje biedt genoeg leuke invalshoeken. Ik zou er als de donder mee aan de slag gaan.
En ook als de donder de resultaten posten vriend. Je maakt mij nieuwsgierig.


Veel dank! Ik heb na vandaag drie weken vakantie, dus dat biedt mogelijkheden. Wordt vervolgd! :-)

Charlie McD
10 juli 2016, 11:35
Klinkt lekker!! Zoals Duhsjaak al zei, ga ermee door. Interessante progressies genoeg. Wat minder op de tel soleren en meer 'benden' dan wordt dit een goed stukje muziek.

Onkelpazuzu
11 juli 2016, 08:25
Klinkt lekker!! Zoals Duhsjaak al zei, ga ermee door. Interessante progressies genoeg. Wat minder op de tel soleren en meer 'benden' dan wordt dit een goed stukje muziek.

Dank! Ik heb inmiddels een paar aardige ideeën om het wat meer uit te werken, en ik zal inderdaad eens proberen wat meer variatie in het solowerk aan te brengen; dat is sowieso een goede uitdaging voor me.