PDA

View Full Version : ik zoek............



fredje
25 juli 2003, 23:36
8) Ik ben op zoek naar die zogenaamde "druppelknopjes" voor mijn Danelectro Longhorn basgitaar uit de 60er jaren.
Wel kompleet, dus ook met die rood/bruine platte schijfknoppen die er onder zitten.

Ooit ben ik die dingen verloren :( en dat is op zich wel jammer. Heb er nu gewoon niets op zitten.

Wie o wie kan mij aan een setje helpen of een tip geven?

AntY
25 juli 2003, 23:54
ik kan je een tip geven

post t ff op t bassisten forum, en op talkbass misschien

en gebruik geen vette letters, zijn mensen niet zo blij mee

Harry
26 juli 2003, 09:49
8) Ik ben op zoek naar die zogenaamde "druppelknopjes" voor mijn Danelectro Longhorn basgitaar uit de 60er jaren.
Wel kompleet, dus ook met die rood/bruine platte schijfknoppen die er onder zitten.

Ooit ben ik die dingen verloren :( en dat is op zich wel jammer. Heb er nu gewoon niets op zitten.

Wie o wie kan mij aan een setje helpen of een tip geven?

geen tips, maar welkom van een mede-Bintangsfan!!

musicmaniac
26 juli 2003, 10:59
Ha, hier nog een Bintangs-fanaat !! :)

fredje
28 juli 2003, 21:05
Oke, sorry AntY, zal het nooit meer doen :oops:
Weet ik veel waarom ik gen vette lettres zou mogen gebruiken, maar mijn zoon heft het ff uitgelegd: betekend schreeuwen!!!
Nou, dat was dus niet de bedoeling.

Leuke reakties van Bintang-fans. Ha boys, :P hebben we elkaar wel eens ontmoet????

Maar goed, nog geen knopjes :sneaky:

bert k
28 juli 2003, 23:49
Ehhh, Conrad? (oftewel www.conrad.nl)

Harry
29 juli 2003, 10:21
Leuke reakties van Bintang-fans. Ha boys, :P hebben we elkaar wel eens ontmoet????


als jij zanger/bassist bent, en je (waanzinnig goede) gitarist heet Alfred heb ik zo'n 10 jaar geleden in je voorprogramma gestaan. Als dit niet het geval is zou ik het niet weten.... :)

musicmaniac
29 juli 2003, 16:34
Leuke reakties van Bintang-fans. Ha boys, :P hebben we elkaar wel eens ontmoet????


Eeuhh... bij de Bintangs? Heb ze al een jaar of 5 niet meer gezien, in mn jeugd zat ik er zowat elke week ... :)