View Full Version : ik zoek............
fredje
25 juli 2003, 23:36
8) Ik ben op zoek naar die zogenaamde "druppelknopjes" voor mijn Danelectro Longhorn basgitaar uit de 60er jaren.
Wel kompleet, dus ook met die rood/bruine platte schijfknoppen die er onder zitten.
Ooit ben ik die dingen verloren :( en dat is op zich wel jammer. Heb er nu gewoon niets op zitten.
Wie o wie kan mij aan een setje helpen of een tip geven?
ik kan je een tip geven
post t ff op t bassisten forum, en op talkbass misschien
en gebruik geen vette letters, zijn mensen niet zo blij mee
8) Ik ben op zoek naar die zogenaamde "druppelknopjes" voor mijn Danelectro Longhorn basgitaar uit de 60er jaren.
Wel kompleet, dus ook met die rood/bruine platte schijfknoppen die er onder zitten.
Ooit ben ik die dingen verloren :( en dat is op zich wel jammer. Heb er nu gewoon niets op zitten.
Wie o wie kan mij aan een setje helpen of een tip geven?
geen tips, maar welkom van een mede-Bintangsfan!!
musicmaniac
26 juli 2003, 10:59
Ha, hier nog een Bintangs-fanaat !! :)
fredje
28 juli 2003, 21:05
Oke, sorry AntY, zal het nooit meer doen :oops:
Weet ik veel waarom ik gen vette lettres zou mogen gebruiken, maar mijn zoon heft het ff uitgelegd: betekend schreeuwen!!!
Nou, dat was dus niet de bedoeling.
Leuke reakties van Bintang-fans. Ha boys, :P hebben we elkaar wel eens ontmoet????
Maar goed, nog geen knopjes :sneaky:
bert k
28 juli 2003, 23:49
Ehhh, Conrad? (oftewel www.conrad.nl)
Leuke reakties van Bintang-fans. Ha boys, :P hebben we elkaar wel eens ontmoet????
als jij zanger/bassist bent, en je (waanzinnig goede) gitarist heet Alfred heb ik zo'n 10 jaar geleden in je voorprogramma gestaan. Als dit niet het geval is zou ik het niet weten.... :)
musicmaniac
29 juli 2003, 16:34
Eeuhh... bij de Bintangs? Heb ze al een jaar of 5 niet meer gezien, in mn jeugd zat ik er zowat elke week ... :)