PDA

View Full Version : Net een gitaar besteld, gaaf man impulsief zijn :D



Anders Destium
25 juli 2003, 22:44
Op sommige momenten vervloek je jezelf vanwege je creditcard... :oops:

Ik heb net bij musik-produktiv deze bloedjegave Ibanez RG besteld (1 van de 24 8-) ):

http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/Ibanez_RG2820_CTBWTW.jpg

Ik ga tussen nu en morgenavond leren of onze vriendelijke oosterburen wellicht een grove blunder hebben begaan: Ik hoef namelijk slechts E1037 te betalen inclusief levering :o

Bij de concurrerende gitaarboer (music-service.de) stond dezelfde voor E1555...

De reden voor dit moois: Mijn rekening was meer loaded dan ik dacht :D

Als het goed is kan ik er ook een nieuwe amp uitpersen binnenkort :oops:

sickpunk
25 juli 2003, 22:54
pittig dingetje hoor... hoop voor je dat je nie meer hoeft te betalen(ga er maar vanuit, van wel.. als het dan niet zo is.. valt het mee:P) maar hijs wel erug mooi :D

Negative K3 fan
25 juli 2003, 23:01
anders, waar haal je het fucking geld vandaan???

AntY
25 juli 2003, 23:01
alst wel zo is kan je m toch gewoon cancellen?

FNaRK
25 juli 2003, 23:04
goddomme man
hou er nou eens mee op !!!

Swan
25 juli 2003, 23:06
:| wat ben jij voor student :D

Anders Destium
25 juli 2003, 23:39
Ik werk 2 dagen in de week met een leuk salaris :wink:

FNaRK
25 juli 2003, 23:55
hij is wel errug mooi trouwens,
denk dat ik binnenkort maar eens op de koffie kom bij je als je weer in Delft zit :-D

Swan
26 juli 2003, 00:02
ik kom ook wel n keer langs na schooltijd :razz:

Ic3gl0vE
26 juli 2003, 00:16
mooie finish!

Jammer van die inlay alleen... doet me denken aan een Jem (en zoals je wel weet hou ik daar niet van)

Maar goed, veel plezier ermee!

Soulflyhigh
26 juli 2003, 00:33
Damn Anders! Wat heb je toch impulsief :-D een vette gitaar te pakken. Leuke he zo'n creditcard :-D Hey maar gaat dat cadeau'tje wat je jezelf ging geven als je afstudeerde nu nog wel lukken? Of hou je toch meer van Ibanez dan van Jackson :wink:

sash
26 juli 2003, 01:37
JEZUS CHRISTUS :D

Mooi ding man! Maar nu pik ik echt die creditcard af van je en koop je eerst een amp :D

The Mule
26 juli 2003, 07:46
http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/Ibanez_RG2820_CTBWTW.jpg

Ik ga tussen nu en morgenavond leren of onze vriendelijke oosterburen wellicht een grove blunder hebben begaan: Ik hoef namelijk slechts E1037 te betalen inclusief levering :o

Bij de concurrerende gitaarboer (music-service.de) stond dezelfde voor E1555...

Wow, mooi ding Anders, gefeliciteerd! Een soort van PRS-achtige Ibanez (of beledig ik je nieuwe schatje nu heel erg), en die Tree Of Life vind ik echt supergaaf. Waar is die inlay van gemaakt? En maar 24 gemaakt?

En over dat geld, het is heel simpel, komt m'n juridische achtergrond toch nog een beetje van pas :D (ervan uitgaande dat het een foutje van hun kant is natuurlijk, misschien gewoon een superaanbieding)

Een overeenkomst komt tot stand door 2 rechtshandelingen, nl. AANBOD en AANVAARDING. Als zij hem hebben aangeboden voor dat bedrag (bv. op de site, duidelijke omschrijving met foto) en jij hebt dat aanbod aanvaard (bevestigingsmailtje gestuurd, bestelling geplaatst, evt. al betaald) dan is een rechtsgeldige overeenkomst tot stand gekomen en zullen ze er niet meer onderuit kunnen. Misschien handig om een printscreen te maken van de webpagina, en natuurlijk alle e-mailcorrespondentie bewaren, maar ik denk dat ALS het een vergissing :oops: van hun kant was, ze er ook niet onderuit WILLEN, want ze weten hoe het werkt. Een vergissing in uw voordeel laten we maar zeggen... :D

rsvarthur
26 juli 2003, 08:58
Een overeenkomst komt tot stand door 2 rechtshandelingen, nl. AANBOD en AANVAARDING. Als zij hem hebben aangeboden voor dat bedrag (bv. op de site, duidelijke omschrijving met foto) en jij hebt dat aanbod aanvaard (bevestigingsmailtje gestuurd, bestelling geplaatst, evt. al betaald) dan is een rechtsgeldige overeenkomst tot stand gekomen en zullen ze er niet meer onderuit kunnen. Misschien handig om een printscreen te maken van de webpagina, en natuurlijk alle e-mailcorrespondentie bewaren, maar ik denk dat ALS het een vergissing :oops: van hun kant was, ze er ook niet onderuit WILLEN, want ze weten hoe het werkt. Een vergissing in uw voordeel laten we maar zeggen... :D

Zou er niet ergens in de kleine lettertjes staan dat ze niet gehouden kunnen worden aan tiepvoutjes op de website, en het recht hebben om de deal niet uit te voeren? Zoiets vind je vaak in de voorwaarden bij dat soort sites.

/edit
Heb ff de Allgemeine Geschaeftsbedingungen van Musikproduktiv erop nagelezen, en heb zoiets niet kunnen vinden (sukkels). Moet goed gaan dus!

gerrekat
26 juli 2003, 10:53
Ken het gevoel LOL is idd tof!

Ziet er goed uit! voor een superstrat dan he LOL

DeeWee
26 juli 2003, 11:11
Welke Rg versie is dit dan?

sebass
26 juli 2003, 11:32
:| wat ben jij voor student :D

Ja precies dat vraag ik me ook af. Eet je nog wel :???:


Haha maar erg mooie gitaar! Heeft die de inlay van een JEM of is het een standaard inlay voor Ibanez?

Ic3gl0vE
26 juli 2003, 11:37
Welke Rg versie is dit dan?

de link naar het plaatje is http://www.musik-service.de/ProduX/Gitarren/EGitarren/Ibanez_RG2820_CTBWTW.jpg

en na wat speurwerk ip de site van musik produktiv ziet mijn oog dat het een RG2820CTWB TW is.

dat is duidelijke taal!

Swan
26 juli 2003, 13:03
:| wat ben jij voor student :D

Ja precies dat vraag ik me ook af. Eet je nog wel :???:


Haha maar erg mooie gitaar! Heeft die de inlay van een JEM of is het een standaard inlay voor Ibanez?


hehe ja en was ook wel twijfelachtig van mij als mede TU-er om dat ze zeggen aangezien ik net een usa jackson heb aangeschaft maargoed ;)
met baantjes en sparen kan je zelfs als student mooie gitaren aanschaffen ;)

sebass
26 juli 2003, 13:19
:| wat ben jij voor student :D

Ja precies dat vraag ik me ook af. Eet je nog wel :???:


Haha maar erg mooie gitaar! Heeft die de inlay van een JEM of is het een standaard inlay voor Ibanez?


hehe ja en was ook wel twijfelachtig van mij als mede TU-er om dat ze zeggen aangezien ik net een usa jackson heb aangeschaft maargoed ;)
met baantjes en sparen kan je zelfs als student mooie gitaren aanschaffen ;)

Haha ja ik ga waarschijnlijk ook een piano kopen, maar toch :)

Anders Destium
29 juli 2003, 18:36
Ik heb net de bevestiging gekregen, geen bericht dat hij er niet is of dat ik de tweede ben oid :lol:

Dat worden ongeveer 2 lange weken :D

Op deze gitaar kan ik mooi uittesten hoe de Edge Pro brug is en hoe de Dimarzio/Ibanez elementen klinken...

Josdevos
29 juli 2003, 18:41
Is het dan geen J-custom?

Anders Destium
29 juli 2003, 19:28
Nee, hij lijkt er wel erg op. Als het een J-custom was geweest had ik helemaal niet getwijfeld. Probleem is dat zelfs een "standaard" J-custom 2000 Euro + is, en dat ga ik niet meer aan een 2ehands of nieuwe Ibanez uitgeven. Ik vind de prijs echt geniaal voor die gitaar 8-)

Het is een special issue prestige model uit de 2xxx serie: Die hebben geen échte Dimarzios maar Dimarzio/IBZ, net als degene die jij had. Als ze me niet bevallen kan ik er altijd nog een Tonezone/Airnorton combo in doen, ik zie wel :)

BLOK182
29 juli 2003, 19:54
Toller Gitarre meiner Freund :-D Nieuw spul kicks ass!! Ben trouwens wel benieuwd hoe ie er in het echt uitziet.

Josdevos
29 juli 2003, 20:16
Ik vond de IBZ/Dimarzio's wel behoorlijk, maar idd, ze missen net ietsje dat enkel Dimarzio's hebben. Alleszinds zeer knappe axe!

Ben zelf op de moment wel gek van die neck-tru presige's. Vooral de blauwe QM met matching headstock. Die halzen zijn wat dikker, en gelakt, vond ze wel lekker spelen, enkel veel te duur voor een "gewone" Prestige.
Heb ooit is de kans gehad om voor €1500 een j-custom S te kopen, was ook neck tru, en had ook een gelijkaardige neck als die RGT3020.

Anders Destium
29 juli 2003, 20:27
Ik heb laatst een RGT3020 gezien maar mijn kin lag niet direct op de grond (de quilttop blies me niet weg ofzo), zeker niet toen ik het prijskaartje van net geen 2000 euro zag. Leuk dat hij neckthru is , maar dan toch maar een échte, een Jackson USA soloist :)

Voor dat geld zou ik kijken naar een Godin LGX, 2e hands PRS Custom of mooie Gibson LP. Probleem is dat ik nog steeds een goede nieuwe thuisamp moet en het gaat jeuken als ik iets meer dan 1000E heb gespaard :lol: Ah well, ik ben toch meer verzamelaar dan gitarist, een Twintone komt binnenkort toch nog wel (zeg ik al meer dan een half jaar :oops: )

Josdevos
29 juli 2003, 20:37
Zoals ik zei, €2000 voor een "gewone" prestige is veel... maar ik vond hem alleszinds lekker, het was die flamed wel, maar vanop de foto's vind ik de quilted knapper...

Josdevos
29 juli 2003, 21:10
Anders, moest het niet doorgaan, kan je nog altijd deze SL1 kopen, slechts 975$ met verzendingskosten en taksen bij rond de €1150? :lol:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2547835179&category=33044

Anders Destium
29 juli 2003, 21:14
Will ship to United States only.
Seller's payment instructions:
All Sales final. I ship in the USA ONLY!

Da's tegenwoordig veel vaker dan vroeger :-? Kut-Amerikanen ook altijd :evil: In januari of februari ga ik weer, kijken of ik dan genoeg geld heb om een gitaar te scoren :)

Ic3gl0vE
29 juli 2003, 21:21
kost een tweedehands twintone niet minder dan 1000 euro? Misschien kun je dan eindelijk een amp kopen over een paar maanden :D