PDA

View Full Version : Ruben stelt zich voor



Ruben van Zaanen
29 juni 2016, 02:02
Hallo iedereen!
Mijn naam is Ruben en speel heel graag gitaar. Ik speel nu 3 jaar gitaar, heb het mezelf aangeleerd in Australië, maar heb nooit fanatiek gespeeld, ik speel namelijk ook graag mondharmonica, drums, keyboard en basgitaar. Ik heb op mijn slaapkamer een 'studio' setup waar ik alles kan opnemen. Het lijkt met leuk om met meerdere mensen op dit forum over gitaren, opnemen en muziek te praten. Ook lijkt het me leuk om met meerdere mensen nummers op te nemen.

Het filmpje hieronder heb ik opgenomen met mijn Canon 700D als test filmpje. Mijn gitaar is een Epiphone Les Paul custom (2013), het is opgenomen door de Scarlett 2i2 interface via Logic Pro X, het nummer is opgebouwd uit 3 tracks, 1 drum spoor (een simpele beat op repeat), 1 gitaar spoor (chords), 1 solo spoor als thema en het 2e solo spoor wat ik live inspeel. Wil je wat weten, stel gerust wat vragen!

Ruben


https://youtu.be/6Up3R_un7VY

telerocker
29 juni 2016, 05:51
Welkom Ruben
Je hebt lef om je entree te vergezellen van een homerecording. Dat doen weinigen. Van opnemen en terugluisteren leer je veel. Lekker blijven doen, daar groei je muzikaal van. En wat betreft kletsen over muziek en gear zit je goed op Gitaarnet. We lullen wat af hier, zei de kletskous.
Veel plezier hier
Grtz Frank


Sent from my iPhone using Tapatalk

MikeD
29 juni 2016, 08:48
wat telerocker zegt... dit getuigt wel van een beetje lef... :ok:

Joost de Ruig
29 juni 2016, 08:49
Welkom en veel plezier hier!