PDA

View Full Version : 3rd Power Amps



telerocker
27 juni 2016, 20:25
Ja, boetieeek, dus hefty pricetags, maar er zitten mooie amps tussen. Optisch lijken ze een beetje op Morgan. Eerste deel van de video is een hoop reclame-blabla, maar daarna hoor je bijna de hele range.

https://youtu.be/iC4D2WJX-r8

http://www.haarguitars.com/product-category/amplifiers/3rd-power/




Sent from my iPhone using Tapatalk

Erik de Perik
27 juni 2016, 20:39
Altijd een klus om een versterker goed te laten klinken met een top gitarist........

telerocker
27 juni 2016, 20:43
Altijd een klus om een versterker goed te laten klinken met een top gitarist........

Daarentegen vind ik wat hij met de LP doet op het drivekanaal van de Dual Citizen nou weer niet zo lekker.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Erik de Perik
27 juni 2016, 21:49
Daarentegen vind ik wat hij met de LP doet op het drivekanaal van de Dual Citizen nou weer niet zo lekker.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nee, dat is helemaal niks.

Remork1970
27 juni 2016, 22:22
Ze maakten ook kasten die driehoekig waren.
Handig met vervoer en stapelen.
Maar geen last meer van staande golven (die bij gitaarfrequenties helemaal niet voorkomen).

Erik de Perik
27 juni 2016, 22:58
Ze maakten ook kasten die driehoekig waren.
Handig met vervoer en stapelen.
Maar geen last meer van staande golven (die bij gitaarfrequenties helemaal niet voorkomen).

Vierkante kasten zijn ook heel handig qua vervoer, moeten ze ook eens gaan maken ;)

telerocker
27 juni 2016, 22:59
Opvouwbare kasten, daar zie ik dan weer wat in.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Erik de Perik
27 juni 2016, 23:16
Opvouwbare kasten, daar zie ik dan weer wat in.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gat in de markt!

Plant
28 juni 2016, 00:29
Maar geen last meer van staande golven (die bij gitaarfrequenties helemaal niet voorkomen).

:) en tien tekens

Remork1970
28 juni 2016, 13:02
Opvouwbare kasten, daar zie ik dan weer wat in.

Nee, ronde! Hoef je niet te dragen, maar kan je gewoon rollen over straat, net als whiskyvaten.

dacrow
4 juli 2016, 14:53
Heb al enkele maanden de 3rd power British dream, zeer goede amp , zeer dynamisch, de YT video's geven imho de amps niet goed weer, je moet ze zelf eens uitproberen.

Heb destijds bij Haar de Fuchs, Hook, Friedman, Two Rock , hele zooi uitgetest en de 3rd Power kwam er als beste uit.

Ik zou mijn amp enkel eens willen horen op een een goede 4x10" cab ipv de 2x12" die er nu onder staat.