PDA

View Full Version : Ovation 2077 Legend - barstje in de composiet 'bowl' Is dit te repareren? (Apeldoorn)



broer07
17 juni 2016, 10:42
Ovation 2077 Legend - barstje in de composiet 'bowl', welke ik graag gerepareerd zou zien...
Ook moet de lijmverbinding tussen top en bowl ter hoogte van het barstje hersteld worden, de top laat daar los.

Is dit te repareren? En waar? Ik woon in de omgeving van Apeldoorn. Alvast bedankt voor jullie hulp ;-)

Picker
18 juni 2016, 15:47
Dat is best knap, een barst in een Ovation bowl maken. Die gitaren zijn oer- en oerdegelijk! Heb je er met een ijzeren staaf op geslagen of zo? ;-)

Maar om je vraag te beantwoorden: ik denk dat het door elke gitaarbouwer makkelijk te repareren is. Gewoon lijmen. Misschien dat je daarna nog heel iets ziet van de barst, maar structureel is hij dan weer pico bello. Als je een foto post van de beschadiging kan ik er meer over zeggen.

In Apeldoorn ken ik Hans de Louter, aan de Arnhemseweg.

broer07
19 juni 2016, 12:20
Hoi Picker, OK bedankt voor je reply. Ik zal eens informeren links en rechts. Ik speel zelf veel op een DD, ik zal het Dick ook eens vragen bedacht ik me later. Misschien heeft ie er ervaring mee...



C:\Users\R. Broekhuis\Downloads\IMG_0906a.jpg