PDA

View Full Version : Pedalen dokters Noord-Nederland



Koni05
7 juni 2016, 10:28
Hoi,

Voor de Gitaarnetters uit Noord-Nederland: Waar brengen jullie je defecte pedalen naar toe, en waarom precies daar?

Ik heb een Small Clone die het niet meer doet, en wat andere pedalen die ook wel wat zorg kunnen gebruiken. Ik ken natuurlijk Westerhaven en Tonika, maar ik was benieuwd of er meer in de buurt zit.

Thanks alvast!

postbus31
7 juni 2016, 10:49
Leo Stadskanaal. Hebben een goede tech in dienst.

Joost de Ruig
7 juni 2016, 11:08
Waarom beperk je tot Noord-Nederland? Verzenden kost toch bijna geen dure doekoe?

Koni05
7 juni 2016, 12:18
Waarom beperk je tot Noord-Nederland? Verzenden kost toch bijna geen dure doekoe?

Klopt, is ook zo! Zou eventueel wel een optie zijn, maar vind het altijd wel makkelijk als iets in de buurt is.

Onkelpazuzu
7 juni 2016, 17:34
Hmm, goed om te weten, misschien kan die Leo Stadskanaal ook eens naar mijn Phaser kijken.

Aca Ilic
7 juni 2016, 18:04
Gewoon naar Dirk Hendrik opsturen man....

Dirk_Hendrik
7 juni 2016, 23:59
Gewoon naar Dirk Hendrik opsturen man....


Bedankt voor de complimenten.
Ik kwam er alléén in 2012 nogal "the hard way" achter dat het hebben van een fulltime baan, een fulltime gezin, en een uit de kluiten gegroeide hobby echt niet samengaan.
Gevolg is dat ik legio van dit soort threads/vragen zie en nu, een kleine 4 jaar later, vaak best veel zin voel voor de klus. Maar weet dat ik er de bandbreedte niet voor heb en het dus niet moet doen. Waarbij ik het vervelendste vind dat ik ook op de vraag "weet je iemand anders" op het specifieke pedalenreparatievlak (buizenbakken zijn een ander verhaal) eigenlijk in vele jaren geen hond ben tegengekomen die kwalitaitef goed werk aflevert. Een vereiste die dus ook meteen weer onderdeel van m'n eigen valkuil was :(

Tabula Rasa
8 juni 2016, 07:46
Barend, als hobby doe je het nog steeds wel, toch?

Zelf herken ik het wel een beetje. Met kids, werk en huishouden is er wel tijd te maken om het te doen, maar niet om het echt goed te doen zoals ik het zou willen. Ik pak ook niets meer aan, met een hele enkele uitzondering, gewoon voor de lol.

almarvk
8 juni 2016, 11:28
Bedankt voor de complimenten.
Ik kwam er alléén in 2012 nogal "the hard way" achter dat het hebben van een fulltime baan, een fulltime gezin, en een uit de kluiten gegroeide hobby echt niet samengaan.
Gevolg is dat ik legio van dit soort threads/vragen zie en nu, een kleine 4 jaar later, vaak best veel zin voel voor de klus. Maar weet dat ik er de bandbreedte niet voor heb en het dus niet moet doen. Waarbij ik het vervelendste vind dat ik ook op de vraag "weet je iemand anders" op het specifieke pedalenreparatievlak (buizenbakken zijn een ander verhaal) eigenlijk in vele jaren geen hond ben tegengekomen die kwalitaitef goed werk aflevert. Een vereiste die dus ook meteen weer onderdeel van m'n eigen valkuil was :(

Ach, ik weet hoe ik je moet omkopen :supercool:

petpas
8 juni 2016, 12:28
Ik breng mijn pedalen naar Tailor made pedals. Gast woont in Arnhem. Contacten kun je doen via facebook (zo ben ik met hem in contact gekomen). Goeie gast met kennis van zaken. Heeft onlangs een oude gibson maestro fuzztone weer werkend gekregen. En niet duur.

Koni05
10 juni 2016, 02:54
Thanks voor de input! Ik ga eens wat kijken wat hieruit voortkomt.

Jeroenvanhulsteijn
13 juni 2016, 22:01
Ik stuurde ze zelf vroeger naar Dirk Hendrik. Maarja.....zoals hij al zelf aangaf....

Andere optie is TAAS (Technophobia Audio Solutions). Zwerft hier en op basgitaarforum.nl rond onder de naam Bernarduur.

Sjtevel
13 juni 2016, 22:09
Rogier is een hele goeie! Bouwt zelf ook pedaaltjes. Ik heb een buffer, een sho-clone en twee bassscreamers (overdrive voor bas) van hem.

Sjtevel
13 juni 2016, 22:11
En hij heeft flinke wat pedaaltje gerepareerd en gemod voor bas. Hij levert echt áltijd goed werk.