PDA

View Full Version : aant sleutelen aan me bas alleen heb een probleempje.



sniekie
25 juli 2003, 14:33
ok ik ben me ouwe precision aant verbouwen ik ga er ene jazz elementje bijzetten en heb hem al ontfret allen nou heb ik en probleem. ik heb het gat voor mijn jazz element al gemaakt alleen nu moet ik nog een gaatje boren om de draatjes naar de potmeters te werken alleen dit is best een probleem wat hoe doe ik dit??
heeft iemand hier ervaring mee of weet ie hoe ik dit moet doen. ik heb al gehoord dat het met zo'n rtl5 reklame boor wel; lukt (zo eentje die om hoekjes kan boren enzo) maar om er nu een aan te schaffen vind ik ook weer zoiets.
alvast dank voor de reacties.

Clunk
25 juli 2003, 15:15
daar het je verloopstukjes voor die je ken kopen bij praxis of gamma, dacht ik, dat zijn van die buigbare slurven zeg maar die je op je boor zet, en dan gaat die as daarbinnenin draaien, en daar zet je je boortje op.. idd net zo als zon dremel ofzo.. maar die dingen ken je ook los kopen,..

dacht ik.... :)

bassopotmus
26 juli 2003, 08:19
jup..hoe wordt dat in een fabriek gedaan?

sebass
26 juli 2003, 11:49
Ik ga altijd bij vrienden dat soort dingen lenen en anders bij de gamma oid. Inderdaad om hem daarvoor aan te schaffen is een beetje een dure optie als je die later ook nergens meer voor gebruikt. Een verloopstukje is inderdaad ook mogelijk. Moet je maar even bij zo'n zaak gaan vragen. Onthoud wel even het type boor dat je hebt.