PDA

View Full Version : gevraagd: zaken waarop gelet moet worden bij ankoop top



oddman
25 juli 2003, 14:13
ok mensen, het is zover.
Morgen ga ik mijn jcm 800 2205 top halen
kan er mij iemand zeggen waar ik op moet leten?

tnx a lot

Polytheme Pam
25 juli 2003, 14:22
istie nieuw of occassion??

oddman
25 juli 2003, 14:22
2de hands
van 93
deverkoper beweert dat er nog maar een 150 uur op gespeeld is

niels_r
25 juli 2003, 15:33
Heeft ie elke keer dat hij erop gespeeld heeft opgeschreven hoe lang dat geweest is dan? Ik zou namelijk geen idee hebben hoeveel uur ik over mijn versterker gespeeld heb.

:roll:

Rectifier
25 juli 2003, 15:35
Waar je vooral op moet letten:

- heb je genoeg geld bij je
- heb je het juiste adres
- heb je een mobiel nummer want geheid dat je het niet kan vinden met al die verrekte 1-richtingswegen in de binnenstad

:lol: :lol: :lol:

BLOK182
25 juli 2003, 17:49
Draai goed aan alle knoppen, gooi het volume eens flink open, check of bijv. de eindbuizen nog ok zijn (ff tegen tikken met pen ofzo), ehm, verder nog iets?

Mithrandir
25 juli 2003, 18:12
Draai goed aan alle knoppen, gooi het volume eens flink open, check of bijv. de eindbuizen nog ok zijn (ff tegen tikken met pen ofzo), ehm, verder nog iets?

En wat hoor je dan als je tegen die buizen tikt? Lijkt me wel handig als je weet wat je wel of niet moet horen of een buis in orde is.

BLOK182
25 juli 2003, 18:52
oh ja slim van me :-) als die buis rammelt als je er tegen tikt (en amp staat aan) dan is het niet echt helemaal flex.

BLOK182
25 juli 2003, 19:01
Met rammelen bedoel ik dus ook echt rammelen as hell he!

Lucky
25 juli 2003, 19:13
Met rammelen bedoel ik dus ook echt rammelen as hell he!

probleem is...buizen kun je vervangen.
maar door een fuckte buis kun niet horen of de amp ok is.
Ik zou zeggen als de buizen naar de moer zijn.
spreek een slag om de arm constructie af....:
eerst afdingen, jij haalt nieuwe buizen... als het dan nog niet lekker blijktte zijn...refund !

Dirk_Hendrik
25 juli 2003, 21:53
Ga ook op je gevoel af. Heb je om een of andere reden een slecht gevoel, ga daar dan serieus mee om en bespaar jezelf een hoop ellende, Niets zo naar als doordat je denkt een superdeal te sluiten later op hoge kosten gejaagd te worden.

oddman
26 juli 2003, 18:07
ok tnx iedereen.
heb hem gekocht !
zag er goed verzorgd uit, dus ging ik er vanuit dat de eigenaar er niet mee is gaan gooien enzo ..
klinkt als een beest, heb op de lampjes getikt (verkoper bekeek mij wel raar :) ) en ik hoorde niets...
geen gekraak in de potmeters, gaat zeer hard, ...
Ik heb wel nergens een serienummer zien staan ..
dus weet ik niet echt of hij wel echt uit 93 is.
vanbinnen zit wel een grote transfo waar opstaat : drake transformers 9 . 89. dus ik weet dat hij al zeker van na 1989 is ...
mocht er nog iemand info hebben, be my guest .

Lucky
26 juli 2003, 18:22
leuk!

gefeliciteerd !!!

ik heb er heeeeeeeeeel vroeger ook een gehad...weet niet of het het zelfde type is....
waar wel een jaren 80 jcm800 (iets eerder dan dioe van jouw denk ik..85...86 zoiets)

goeie brulbak !