PDA

View Full Version : HNAD Blackstar HT Soloist 60 + Vragen 60 Hz "Hum"



SvenRBradley
27 mei 2016, 09:32
Goedemorgen waarde forumleden!:rockon:

Het is de eerste keer dat ik op dit deel van het forum - de versterkers "afdeling" - kom, dus gegroet! Om jullie alvast voor te bereiden; ik ben echt een totale leek op het gebied van buizenversterkers. Ik heb me goed ingelezen voor ik dit topic aanmaakte, echter blijf ik een totale leek op het gebied van buizen:soinnocent:

Ik heb gisteren mijn tweede buizenversterker (ooit) gekocht; een Blackstar HT Soloist 60 van 2013/2014. Ik zat wat op Marktplaats te neuzen toen ik op twee kilometer van mijn huis de Blakcstar te koop zag staan voor 475 euro. Gezien ik met mijn band steeds vaker in venues speel die niet beschikken over een eigen backline, en mijn Marshall JVM410 stack net wat te lomp en krachtig is voor deze venues, was ik tussen neuzen en lippen door aan het kijken voor een leuke combo, welke net wat gebruiks- en transportvriendelijker zou zijn dan mijn Marshall.

Na wat onderling contact met de adverteerder van de Blackstar, en na wat onderhandelen heb ik de versterker uiteindelijk uit kunnen testen en op kunnen halen voor 400 euro. Een zeer nette prijs, zeker gezien de uitmuntende staat van de amp. De amp is volgens de verkoper slecht 2/3 keer gebruikt tijdens een optreden en heeft verder staan verstoffen op zijn zolder. Ik zal later vandaag wat foto's plaatsen!