PDA

View Full Version : Nieuwe Definition Of Madmen song



Basvarken
27 mei 2016, 00:42
We zijn eindelijk uit onze superextended winterslaap gekomen met Definition Of Madmen.
Begin januari hebben we drie nummers opgenomen. Maar vlak na de opnames besloten we om even een pauze in te lassen.
Er speelden ons wat ingrijpende zaken parten (overleden dierbaren, relaties op de klippen, veeleisende banen, etc)

Maar nu zijn we deze week weer het repetitiehok ingedoken. Zaterdag spelen we in Harderwijk op Lalaland.
Om onze wederopstanding te vieren is hier een nieuwe song. :dance:
(Geen budget voor een fancy clip. :wink: )


https://www.youtube.com/watch?v=ujq2HpI8scM

Brad
27 mei 2016, 01:03
Zo dat zit goed in elkaar zeg dat nummer . Veel afwisseling en een goede zangpartij

The Lo Lands
27 mei 2016, 10:40
Lekkere stoner grunge sound. Erg goed nummer en dito productie, me like! Sterkte allemaal en op zo'n bandje mag je best trots zijn!

lem
27 mei 2016, 12:35
...........................

MikeD
28 mei 2016, 14:07
t is niet helemaal m'n smaak qua muzieksoort maar ik heb t nummer wel tot het eind beluisterd (alleen dat is al een compliment maar ja, who the F..k am I??) en ik ben het met Brad en TheLoLands eens ; t is volgens mij in z'n soort gewoon kei goed... Breek eens door.

Brum
28 mei 2016, 14:09
Wat weer ongelooflijk vet, Basvarken! Klinkt qua gitaarsound ook een stuk dikker dan het vorige, of niet?

Basvarken
28 mei 2016, 14:14
Dankjullie wel.
Dat het wat vetter klinkt zal voornamelijk door de drop C stemming komen. Dat hebben we tot nu toe bij geeneen nummer gedaan.
Ik heb daarvoor speciaal mijn Greco Thunderbird besnaard met een 130 set. :cooler:

Brum
28 mei 2016, 14:17
Ik dacht ook echt meer gitaar te horen dan op jullie vorige album, maar zou inderdaad zomaar 's aan het zwaardere van een drop c stemming kunnen liggen.

Als jullie nog 's in Breda willen spelen, wij willen wel jullie kant uit komen.:crazyhappy:

Basvarken
28 mei 2016, 16:15
Er zijn geen concrete plannen in die richting. Maar vanavond spelen we op Lalaland in Harderwijk.

Brum
28 mei 2016, 17:00
Ik dacht eigenlijk meer in samenwerking met bands.;) We zijn er wederom achter gekomen dat het erg lastig is om buiten je eigen regio aan optredens te komen als je in een bepaald genre zit. Ik kan me zo voorstellen dat jullie dat ook hebben, gezien jullie ook een beetje in dezelfde hoek zitten qua muziek. Zonder gekheid, als we in de toekomst nog 's een band nodig hebben voor een avondvullend programma, dan denk ik zeker even aan jullie. Ik denk ook dat jullie wel even wat verder zijn dan wij, dus verzorgen wij dan wel het voorprogramma. Als jullie dat willen natuurlijk.

Basvarken
29 mei 2016, 02:43
Daar valt zeker over te praten!:rockon: