PDA

View Full Version : Ben, uit Delfzijl.



benhurr
22 mei 2016, 21:30
Even voorstellen....

Hey mensen, Ben, uit Delfzijl. 33 jaar, speel 17 jaar gitaar, totaal slaggitarist.
Begin langzaam blues te krijgen.

Zwaar geïnteresseerd in alles wat met gitaar te maken heeft :noob:
Gitaren, zelfbouw, verbouw, frezen, solderen, vijlen, schuren..... :)

Ben begonnen op de bekende Pacifica 112J, en nog steeds in bezit.
Onverwoestbaar en lekker gebruikt.

Ben nu sinds een paar weken bezig met m'n eerste verbouw/zelfbouw project.
Zocht iets anders, en kon het niet vinden.
Dan volgt automatisch het 2e project, deze staat al in de steigers, en jeukt ernstig...

Soms schiet mijn technische kennis tekort :dontgeti:, gezien alle forums, moet dat hier wel goed komen.
Dit uiteraard ivm zelfbouw/verbouw (Samick strat)nr 1, en zelfbouw/verbouw nr 2 up-comming.

Groet,

Ben

Joost de Ruig
22 mei 2016, 21:35
Welkom hier! Ik zie dat je vlakbij de zorgboerderij woont waar we binnenkort een muziekmiddag voor de kinderen organiseren. Lijkt het je leuk om mee te doen? Zie topic over de Maarhoeve.

benhurr
22 mei 2016, 21:43
Bedankt voor het welkom heten Joost! Als je een datum hebt, kijk ik wel of het een optie is :) , aan het doel zal het niet liggen!

Joost de Ruig
22 mei 2016, 21:49
Bedankt voor het welkom heten Joost! Als je een datum hebt, kijk ik wel of het een optie is :) , aan het doel zal het niet liggen!

De gedachte gaan uit naar het weekend van 2-3 juli.

jutter
22 mei 2016, 21:54
Welkom Ben!

benhurr
22 mei 2016, 23:16
Bedankt Jutter!

gitaarvrouwtje
23 mei 2016, 09:09
hoi Ben
welkom..en we zijn bijna buren zie ik
groetjes
kris

benhurr
23 mei 2016, 09:26
Hoi Kris. Ja dat klopt. Nog geen 3 kilometer denk ik. Altijd leuk als er mede leden in de buurt zijn! Bedankt voor je welkom. Groetjes, Ben

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Hendriks
23 mei 2016, 14:19
Ook hier een "buurman". Welkom.

benhurr
23 mei 2016, 15:11
Dag Hendriks. Bedankt voor het welkom. Buurman dr bij, altijd goed! Denemarken als bij Schildwolde? Groet, Ben

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Hendriks
23 mei 2016, 15:22
Holwierde...

benhurr
23 mei 2016, 16:16
Hahaha dat is heel wat anders, maar direct om de hoek, en zeker net zo leuk. Leuk te weten! Nogmaals bedankt.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Ladadi
23 mei 2016, 17:19
Hey Ben, welkom! Leuk dat je gaat beginnen met een zelfbouw-project!

benhurr
23 mei 2016, 21:51
Dag Ladadi, ook net forumlid geworden. Leuk, das een wederzijds welkom! Bedankt voor je reactie. Ik heb op het gitaarbouw forum al een topic gestart. Het heeft de naam "een gegeven paard,..... Samick. Gaat over de verbouw van een oude Samick. Vanavond nog weer een foto uploaden. En tjah, ik ben dan geen professional, maar ga gerust de uitdaging aan. Al doende leert men :crazyhappy: