PDA

View Full Version : Wouter Planteijdt



Harry
25 juli 2003, 09:56
gisteren op de Parade een voorstelling gezien met o.a. Bob Fosko. In de begeleidingsband speelde Planteijdt. Geweldige gitarist. Ik dacht dat ie op een japanse strat speelde, met een Kahler tremolo, zoeen heb ik ook gehad.
Ik kan die voorstelling echt aanraden ('niets dan rottigheid'). Bob Fosko was meesterlijk op dreef, hij maakte zich weer eens nijdig (a la Raggende Manne) en sproeide de eerste 3 rijen nat (hij praat dan enigszins met consumptie). Hij controleerde zelf de kaartjes, hij wenste me veel plezier en toen zag ik ook iets mijn kant op komen dat ik nog net kon ontwijken:) .
De andere bandleden zijn ook interessant: Nico Brandse op Hammond en Ro Krom op drums.

Mobbie1
29 juli 2003, 14:10
Volledig mee eens (Wist overigens niet dat hij samen met Fosko aan de haal ging).Sjako was altijd een geweldige band. Ik ben gek op hun album Livewire en dan met name de ballad "Hurt". Geweldig hoe Wouter dat loopje continue speelt zonder van slag te raken omdat hij ook nog eens moet zingen. Once Upon A Revolution (1995) is ook aardig. De rest van hun cd's ken ik eigenlijk niet goed. Zag dat ze al langer mee gaan dan ik dacht:

http://www.sjako.nl/albums/index.html