PDA

View Full Version : Nieuw op het forum



micheldv
14 mei 2016, 22:32
Dag beste mensen,

Onlangs heb ik een lang gekoesterde wens in vervulling laten gaan en mijn luchtgitaar ingeruild op een echte. Met de auto vol met dozen van de winkel in Boekel naar huis, de boel uitgepakt, een muziekleraar in de arm genomen en begonnen. Wat een heerlijke beleving om nu zelf de muziek te spelen waar je zo graag naar luistert (of een poging daar toe te doen ;)). In mijn geval rock, grunge, een vleugje metal maar ook rustige blues. De gitaar is een alleskunner met een humbucker aan boord voor een groot bereik van heel vriendelijk naar lekker ruig. Op de versterker zitten voldoende voorinstellingen om de klank naar m'n hand te zetten. Om de buren niet te veel tot overlast te zijn werk ik met een draadloze koptelefoon en dat gaat prima. Een geweldige aanvulling is het forum hier. Leuk om die verhalen en adviezen te lezen. Bijzonder leerzaam. Enfin, de eerste akkoorden en theorie zit er al. Het begin is gemaakt...

Michel

http://i1132.photobucket.com/albums/m567/mdevalk/Gitaarnet/IMG_2510.jpg (http://s1132.photobucket.com/user/mdevalk/media/Gitaarnet/IMG_2510.jpg.html)

Joost de Ruig
14 mei 2016, 22:49
Welkom, veel succes en ook veel plezier hier.

Harry
14 mei 2016, 23:12
Leuke introductie, succes met al die mooie spullen!

speulmenneke
15 mei 2016, 01:30
Hallo Michel,

Welkom op het forum. Kijk je wel even uit met je drank op de versterker? ;)

Groeten van 'Speulmenneke'.

MikeD
15 mei 2016, 09:35
welkomst ! nou nog ff je foto goed plaatsen (dus eerst even een photobucket aanmaken en dan de url d'r in plakken)

Brad
15 mei 2016, 15:09
Welkom hier . Dat hokje onder die bijzet tafel is dat voor de kat ?

micheldv
16 mei 2016, 00:38
Welkom hier . Dat hokje onder die bijzet tafel is dat voor de kat ?

Ja, die mag meeluisteren voor als ik zonder koptelefoon speel.

Ladadi
18 mei 2016, 11:40
Gave gitaar - succes!

Mordayn
18 mei 2016, 19:12
Heb je nog een goede inruilprijs gehad voor je luchtgitaar?
Groeten en veel plezier.
Ray

micheldv
28 mei 2016, 08:17
Heb je nog een goede inruilprijs gehad voor je luchtgitaar?
Groeten en veel plezier.
Ray

Best wel, kwestie van onderhandelen. In de etalage zetten wordt een uitdaging...

Rizz
28 mei 2016, 08:57
Welkom! En veel plezier hier!


Hallo Michel,

Welkom op het forum. Kijk je wel even uit met je drank op de versterker? ;)

Groeten van 'Speulmenneke'.

Er staat toch een onderzettertje onder... :D

Tabula Rasa
28 mei 2016, 09:42
Welkom! En veel plezier hier!



Er staat toch een onderzettertje onder... :D
Ja, maar vroeg of laat gaat het een keertje fout en vergeet je een onderzetter. Zou hem vastplakken aan de versterker.

Ff serieus: geen drinken op je versterker. Het gaat echt een keer fout, met een kabel erlangs, of je omdraaien en net ergens mee omzwiepen, of de kat....