PDA

View Full Version : Soldeerschema Manson Mirror Fuzz Phase



Sjors Polman
14 mei 2016, 20:40
Hoii

Ik heb het idee bedacht om een Manson Mirror na te maken.
Dit is de gitaar die Matthew Bellamy van Muse gebruikt bij liedjes als Blackout en Plug in Baby.
Hij heeft een ingeboude Fuzz Factory en een Phaser in zijn gitaar zetten, met de comp & stab knoppen kan hij sirene achtige geluiden produceren, kortom supervet (vind ik dan)

Nu heb ik alles ongeveer wel uitgezocht denk ik, alleen heb ik toch even een vraagje.

Ik heb het bedradingsschema gemaakt met behulp van pure logica, normaal zit er natuurlijk een jack kabel tussen de gitaar en dit pedaal, maar deze heb ik verwijderd en ben van plan om simpelweg het draadje van de ground van de gitaar te verbinden met de ground van de phaser en dan de ground van de phaser met de ground van de Fuzz Factory en dan die ground te verbinden met de ground van de jack-output. Hetzelfde verhaal met de hot.

Dit lijkt mij logisch, maar logica is in het leven niet altijd even goed van pas en ik zou graag een bevestiging van jullie willen voordat ik er veel geld tegenaan gooi.

Dus kunnen jullie mij vertellen of bovenstaand verhaal klopt en ik dus een werkende gitaar krijg met werkende Phase en Fuzz effecten?

Groetjes!
Sjors