PDA

View Full Version : Hoi, het is mij



Fabrieksinstellingen
11 mei 2016, 09:14
Hallo hier 33 jarige Auke uit het prachtige Velsen.
En hier een stukje gitaargeschiedenis: op mijn 18e heb ik even les gehad en een Spaanse gitaar, dat wassen iets minder groot succes, liedjes als no matter what van boyzone bv en andere waarvan ik aangaf niet zo denderend te vinden kreeg ik toch op papier om te oefenen. Na een jaar heb ik de gitaar op marktplaats gezet en de leraar gedag gezwaaid, het was toch iets minder cool dan ik had gehoopt.

Inmiddels ben ik een jaar of 29, woon ik in Harderwijk en denk hè ik ga weer eens aan de slag met gitaar spelen, want ik vind het toch wel leuk denk ik. Zo gezegd naar de winkel voor een mooie ibanez akoestische gitaar die ik op de site zag, naar buiten gegaan met een tanglewood tw nog wat, die klinkt best goed als ik even reclame mag maken.
Een super leraar uit de krant geplukt en hier 2 jaartjes les gehad, waar ik merkte dat het toch wel leuk kan zijn en ook muziekkanaal leren die ik leuk vind.

Na die 2 jaartjes, gestopt met les want ik ging weer terug naar Velsen,zelf proberen mijzelf verder gitaar te spelen, maar dat is voor mij best moeilijk.

Dus hier weer een jaartje les bijeen topper en in december voor mijn verjaardag (ik ben heel lief geweest) een squier Stratocaster hss en een Fender champion 20 versterker. Elektrisch spelen is echt super, hoewel het bij lange na niet als op de cd/YouTube klinkt wat ik aan muziek creëer is het na de frustratie van iets leren een geweldige beloning wat er zo ineens voor geluid uitkomt.

Zo nou ik zeg op het forum :lp:

Ons de muziek wat ik leuk vind: muse, kooks, libertines, Jimi H, guns n rosés, hank 3, en meer

Joost de Ruig
11 mei 2016, 10:14
Welkom en veel plezier hier!

Fabrieksinstellingen
25 mei 2016, 08:55
Ik dank u. :)

larik
7 september 2016, 19:41
Hoi welkom hier.

Erik de Perik
7 september 2016, 21:03
Welkom Auke, je hebt in ieder geval humor! :)

miyaru
7 september 2016, 21:24
Welkom Auke, veel (leer)plezier hier!!!!!

Robin.