PDA

View Full Version : White Stripes....



Polytheme Pam
24 juli 2003, 21:31
m`n vriendin heeft de cd ELEPHANT van The White Stripes meegenomen...zit `m nu te luisteren...beetje Hendrixiaans nummer.....hebben jullie al een mening??

het enige wat ik van die band weet is dat ze behoorlijk groot aan `t worden zijn in de VS...

Negative K3 fan
24 juli 2003, 23:02
aan het worden??? :roll: grapjas

Polytheme Pam
24 juli 2003, 23:04
aan het worden??? :roll: grapjas

kweenie...zijn ze al mega dan?

Semafoor
28 juli 2003, 15:45
Jah, als je op de mtv music awards mag spelen en overal filmrollen aangeboden krijgt...
White blood cells was al hun doorbraak. Maar goed, dit is als het goed is al de derde topic over de white stripes hier. De eerste was al ruim een jaar terug.
Leuke muziek overigens, alleen dan voor af en toe.

Kitaarhiero
31 juli 2003, 13:13
m`n vriendin heeft de cd ELEPHANT van The White Stripes meegenomen...zit `m nu te luisteren...beetje Hendrixiaans nummer.....hebben jullie al een mening??

het enige wat ik van die band weet is dat ze behoorlijk groot aan `t worden zijn in de VS...

de white stripes zijn intussen al een jaar een succes... vooral in de geschreven muziekpers vind je ze veel terug. Ze staan deze maand in de samsonic dus als je meer wilt weten...

Ragamuffin
31 juli 2003, 14:21
de white stripes zijn intussen al een jaar een succes... vooral in de geschreven muziekpers vind je ze veel terug. Ze staan deze maand in de samsonic dus als je meer wilt weten...

samsonic bwahahahahahahahaha

Kitaarhiero
1 augustus 2003, 11:38
verder is het idd een kutblad... ik koop hem zelden (nu ook niet).