PDA

View Full Version : Volgende Gitaarbouwersmeeting in 2017



superfly
23 april 2016, 11:25
Nieuwsbrief van De Gitaar Bouwers Meeting April 2016




Bekijk deze mail in je browser (http://us6.campaign-archive1.com/*|DEFAULT:ARCHIVE|*)






















https://gallery.mailchimp.com/bbfa782ac7/images/lopgo.png






















Beste gitaarbouwers,
De gitaarbouwersmeeting wordt elk jaar trouw bezocht door een vaste groep bezoekers. De afgelopen jaren liep het aantal bezoekers terug. Reden voor ons als organisatie om ons te bezinnen op de frequentie inhoud en vorm van de meeting. Wij hebben hierbij ook een deel van de ‘achterban’ betrokken, bezoekers en standhouders.
We hebben besloten dat we de volgende meeting in september 2017 zullen organiseren. De meeting zal in hoofdlijnen dezelfde blijven (beurs, sprekers en tentoonstelling eigenbouw).Over de frequentie, locatie en inhoud van het programma wordt nog nagedacht.
Het aantal gitaarevenementen neemt toe, en dat is iets om blij mee te zijn. Wij onderscheiden ons in het aanbod als enige zelfbouwbeurs. Dat zal zo blijven.
Wij zullen ons blijven inzetten om een prachtige volgende editie te maken. Meer dan andere jaren zullen we daarbij ook jullie input vragen, als trouwe bezoekers. Want daar doen we het uiteindelijk voor.Wordt vervolgd!
Gert, Wim en Leon











We zijn nog op zoek naar liefhebbers die willen helpen met de organisatie . De "werkzaamheden" vragen maar een aantal uren per jaar. Vind je het leuk om:

[*=left]Mee te denken en initiatieven te ontplooien voor de meeting.
[*=left]Op zoek te gaan naar nieuwe workshop sprekers.
[*=left]Contacten te onderhouden en afspraken te maken met de standhouders.
[*=left]De website te onderhouden of mailings te verzorgen.
[*=left]Of op de dag van de meeting mee te werken aan de op en afbouw.
Zou je energie willen steken in een of meer van deze activiteiten. Of zelf nog een veel beter idee hebben voor de Gitaarbouwersmeeting. Neem dan contact op met wim@gitaarbouwersmeeting.org

Tabula Rasa
23 april 2016, 11:31
Oh crap! Had me er zo op verheugd

The Crash Cowboy
23 april 2016, 12:17
Jammer ! Ik heb bijna mijn éérste zelfbouw af ...

motorhan
23 april 2016, 14:28
Er staat gitaarevenementen neemt toe, is daar een agenda van. Ik lees/zie daar weinig over. (maar dat zal dan wel aan mij liggen)

Tabula Rasa
23 april 2016, 14:39
Er zijn diverse evenementen. Volgens mij is er.niet een verzamellijstje van.

motorhan
24 april 2016, 12:07
Waar kun je die dan vooral vinden, voordat het geweest is.

Tabula Rasa
24 april 2016, 12:10
Tsja, ik zie op Facebook geregeld aankondigingen

Woml
25 april 2016, 08:41
Vind het ook jammer, maar bijkomend voordeel is wel dat ik me niet in bochten hoef te wringen om er heen te kunnen.

Ik houd alleen mijn hart vast of ik de hele set aan nieuwe aanwisten sinds de vorige keer mee weet te krijgen. Maar wat rustiger aan doen met bouwen misschien... :soinnocent:

Tabula Rasa
25 april 2016, 08:58
Ja, het heeft ook.zo zijn voordelen. Ik.wil nog starten met een jazzbak, en heb ineens 17 maanden ipv 5.

RS-Rik
25 april 2016, 16:48
Oh crap! Had me er zo op verheugd


+1,

drie jaar geleden was ik er voor het eerst, en toen twee jaar niet ivm geen tijd, dit jaar zou ik er weer bij moeten kunnen zijn en mezelf willen voorstellen aan wat mede forumleden, maar dat gaat nu niet door natuurlijk.

Och ja, in 2017 dubbel feest dan!!

barno
25 april 2016, 23:38
jammer maar ik ik merk dat het toch wel heel erg ver voor mij is, daarom was ik er laatste keren niet.