PDA

View Full Version : Mijn band Grenadeers' debuut clip!



Luke-wannabe
19 april 2016, 17:40
Het nummer heet Chasing the Stereotype. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


https://www.youtube.com/watch?v=AVYiNDtao0Q

Pepe
19 april 2016, 18:13
Leon in onderbroek, hij is fijn. Clippie is ook tof geschoten. Sja, d'r valt weinig te zeuren, da's dan wel weer een beetje jammer.
Volgende keer een heeeel klein solootje d'r in prutsen?
Goodie man.

Luke-wannabe
19 april 2016, 18:48
Solo'tje zit er in! Niet van mij alleen.. Op de EP staan wel een paar solo's. Zelfs één van Alain Johannes.

arjanb01
19 april 2016, 19:17
Ik zou zeggen, stuur deze clip naar Giel Beelen en wie weet worden jullie serious talent😉
Ik vind het echt 3 fm waardig, dus wie weet een doorbraak voor jullie? Het is wel een verfrissende sound vind ik.

pasqual
19 april 2016, 22:33
Super Leon! Te gek nummer! Net ook maar even Drag Forth geluisterd en dat is toch ook erg lekker.
Mag inderdaad rechtstreeks 3FM op wat mij betreft. Alleen jammer dat ik het waarschijnlijk niet ga meemaken want ik ben een klein jaartje geleden meeverhuisd met Gerard Ekdom naar radio 2.... Bevalt me uitstekend:)

Luke-wannabe
19 april 2016, 22:56
Zelf ook geen 3fm fan, maar dank voor de lovende woorden, heren!

beruk
19 april 2016, 23:21
Lekker, catchy en toch rocken als een malle. Meer!

ellisvertellis
19 april 2016, 23:27
Klinkt heel lekker, goeie sounds! Maar catchy is niet bepaald een woord dat ik zou gebruiken...
De opening riff gitaar klank vind ik heel cool! Ik hou wel van die rafelige sound!! :rockon:

Duhsjaak
19 april 2016, 23:58
verrek, geen ode aan een gitaargever, versterkermaker, of andere filantroop. Ook je eigen naam niet geschreven op een gitaar? Alsof je zou vergeten hoe je zelf heet...
Je stelt me teleur.

Je hebt meer dan genoeg talent om het zonder dit soort goedkope truuks te doen.

Dat bewijst dit clipje maar weer. In een klap in ere hersteld.
Of dit nou mijn eerste keus zou zijn qua muziek is compleet oninteressant. Het vakmanschap is er. de lol is er. Meer dan genoeg zelfs. Als je het hiermee redt (en dat gaat gebeuren) waarom zou je dan je toevlucht nemen tot goedkope en tot op het bot afgekloven concepten?

Ik herstel gelijk het geloof in je werk. Niet dat dat wat oplevert, maar toch.
Tuurlijk ben je een fijne gozert. Twijfelt niemand aan.
Vriendelijke groet, Gus

Luke-wannabe
20 april 2016, 00:23
Zo, die moest ik even een paar keer lezen voordat ik 'm begreep! Om even antwoord te geven op de vraag waarom ik mee zou doen aan afgekloven en goedkope concepten: als je er een gitaar mee kunt winnen, waarom niet? Als je iets waar je goed in bent in kunt zetten om een prachtige prijs mee binnen te halen; waarom niet? Is toch leuk? Ik zie het niet als goedkope truc, of in ieder geval niet van mijzelf uit.
Daarnaast had ik mijn naam er niet zelf op geschreven, maar dat is bijzaak. Bedankt voor je reactie!

@ Beruk: Dank!
@ Ellisvertellis: Dat is een Fender Bass VI. Klinkt inderdaad heel erg gaaf!

Brad
20 april 2016, 00:27
Kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend is . Apart nummer , met een aparte zangmelodie . Goede gitaar riffs en prima gitaarsounds

Die zwart wit clip sluit qua dynamiek goed aan op het nummer . Niets mis mee

Duhsjaak
20 april 2016, 00:36
Nee, ik snap het.
Er zijn nu meisjes/jonge vrouwen, die hun eigen naam in hun nek laten tatooëren.
Als of je al wippend niet meer weet hoe ze heet en per ongeluk Ohhhhh..... Emma zou roepen in plaats van haar echte naam.

Dat idee bekroop mij toen je na:
- Joepie ik heb een gitaar met je eigen naam op de achterkant
- Joepie mijn neef doet pickups
- Joepie, er was nog iets anders 'feestelijks'

ineens weer in beeld was...
De voorgaande clips vond ik persoonlijk ernstig in strijd met je talent. Vandaar.
Pappa opmerking: Probeer dat verdachte (lees hoerige) gedrag te voorkomen. Laat dat over aan mensen met kilo's minder talent dan jij.

Voila, Dat was het punt.
Even goede vrienden.
Vriendelijke groet, Gus

Luke-wannabe
20 april 2016, 01:01
Ik post dat soort dingen niet uit een soort zelfbevlekking en egocentriciteit, maar als gespreksonderwerp dat mensen op een gitaarforum aan kan spreken. Veel mensen laten hun nieuwe gitaar zien en zo doe ik dat ook. Bijkomende factor van bijzonderheid is dat de gitaar gewonnen was. Gebeurd niet iedere dag, dus lijkt mij grappig om over te lezen. Zou ik zelf ook leuk vinden.
Neef maakt pickups en ik ben er blij mee. Is geen prestatie van mijzelf, dus ik kan hier mijns inziens ook niet mee pochen. Gewoon weer zoiets wat mensen op een gitaarforum leuk zouden kunnen vinden om te lezen.
We zitten immers op een gitaar forum. Wat moeten we hier anders doen dan lullen over spullen?

Toch bedankt voor het onderliggende compliment ;)

Joost de Ruig
20 april 2016, 02:22
Leuk Leon! Gus zijn postings moet ik ook wel eens (of moet ik zeggen meestal) vaker dan 1x lezen, waarna ik meestal tot de conclusie kom dat er verborgen complimenten en ander onderhuids positief gespuis tussen staat :D

Luke-wannabe
20 april 2016, 09:33
@ Brad: Dank! Dat zijn mooie woorden!
@ Joost: Het stelt je begrijpend lezen behoorlijk op de proef, ja! ;)

Joost de Ruig
20 april 2016, 11:02
@ Joost: Het stelt je begrijpend lezen behoorlijk op de proef, ja! ;)

Er zijn maar weinig mensen die ik liever lees dan onze Gus!