PDA

View Full Version : Motorhead in 013!



angus_87
24 juli 2003, 15:01
Whoohoo!! 22 oktober Motorhead in 013 Tilburg!

Wie gaan er, afgezien van de prijs?? ik ga zeker!

oja prijs:

voorverkoop; €33 + 3,40 reserv. kosten :roll:

FNaRK
24 juli 2003, 18:58
33 euro voor een kaartje :???:

NO FUCKIN' WAY http://www.smilies.nl/groot/ghost.gif


Kep ze trouwens wel genoeg gezien, kan me nog herinneren dat ik 25 gulden betaalde voor een kaartje :-?

wietse
24 juli 2003, 19:22
33 euro voor een kaartje :???:

NO FUCKIN' WAY http://www.smilies.nl/groot/ghost.gif


Kep ze trouwens wel genoeg gezien, kan me nog herinneren dat ik 25 gulden betaalde voor een kaartje :-?

dat krijg je als je ouder wordt ik kan me dynamo open air nog herinneren
met 1 gulden entree.
maar 33 euro voor 1 band met voorprogramma vind ik wel erg veel.
waldrock was 40 euro en dan zie je wel wat meer.

andy
24 juli 2003, 19:26
Ik denk dat ik het ook maar een keer over sla, hoe vaak heb ik die mannen nou al niet gezien????? Bijna 10 keer of zo. En Tilburg is wel erg ver weg. Maar in Groningen zullen ze wel niet snel meer komen, sinds die malloot Lemmy met bierglazen bekogelde. :evil:

Matje
29 juli 2003, 18:56
yeah!

ik ga denk ik wel, ik moet ze gewoon gezien hebben. En het is ook nog dichtbij.

Chuck
19 september 2003, 18:50
Motorhead Rulez vorig jaar was ik zo zat dat ik ze NOG niet gezien had want ik lag na Anthrax al in de gang te kwijlen
Dus herkansing !!!

Chuck
19 september 2003, 18:53
En de prijs van het kaartje interesseert mij helemaal niet ...

Fluffy
20 september 2003, 10:18
En de prijs van het kaartje interesseert mij helemaal niet ...

:o

Chuck
20 september 2003, 12:53
En de prijs van het kaartje interesseert mij helemaal niet ...

:o

Zal jij wel veel thuis zitten tegenwoordig ...

Fuhgawz
21 september 2003, 01:58
Ik heb ze van de zomer op BosPop gezien. Gratis nog wel, aangezien ik bij de 'crew' zat ;) Ik heb ze eigenlijk nooit zo goed gevonden. Een beetje eentonig allemaal. Kan iemand me uitleggen waarom Motorhead altijd zo geweldig wordt gevonden door iedereen (zonder boos te worden en al jullie woede die opgekropt zit op mij af te reageren)!? Dank je!!

andy
21 september 2003, 02:47
Motorhead Rulez vorig jaar was ik zo zat dat ik ze NOG niet gezien had want ik lag na Anthrax al in de gang te kwijlen
Dus herkansing !!!

AHA eindelijk kan ik aan iemand vragen wat ie bezield om bezopen achterin de hal te liggen terwijl die weet ik veel hoeveel betaald heeft voor een concert, dus vertel. Wat is de lol er van.

Chuck
21 september 2003, 15:42
Nou dat was niet echt de bedoeling eigenlijk.... Die Halve litertjes Heineken kwamen nogal hard aan .... :cry:

Chuck
21 september 2003, 16:00
En nogmaals ik vond het erg dat ik het concert had gemist maar dat geld voor het kaartje ach ....Ik snap niet dat jullie daar zo mee in de maag zitten

Ic3gl0vE
21 september 2003, 16:11
Voor die prijs ga je naar 2 andere concerten, misschien is dat het probleem.

Chuck
21 september 2003, 16:17
niet die van Motorhead ... :D

hoofd
21 september 2003, 16:20
Van 2 matige bandjes dan wel waarschijnlijk....het is dat ze niet in paradiso spelen, anders had ik ook gewoon 33 euro neergelegd voor een kaartje, plus nog een euro'tje of 20/30 voor bier tijdens de show. Als je alleen maar gaat zitten nadenken wat je nog meer met het geld had kunnen doen is er natuurlijk geen lol aan.

Ic3gl0vE
21 september 2003, 17:15
Van 2 matige bandjes dan wel waarschijnlijk....

Ligt eraan wat je matig vindt hè. Dimmu Borgir met Hypocrisy en Northern (die laatste ken ik niet) is 16 euro, Children of Bodom dit jaar was 15... Vind ik dan weer niet matig!
Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat het zonde is om geld neer te tellen voor een concert waarvan je toch het grootste deel niet mee gaat maken omdat je in de hal ligt te kwijlen. Als je een band echt gaaf vindt maakt het ook niet uit als een kaartje 50 euro kost

Chuck
21 september 2003, 18:38
Ten eerste vind ik Motorhead keigaaf
Ten Tweede mijn bedoeling was het ook niet om na Anthrax al kwijlend in de gang te belanden
En ten derde naar de concerten van Dimmu Borgir en Children of bodom ga ik gewoon OOK ...

hoofd
21 september 2003, 22:02
Children of Bodom ga ik niet, vind ze niet zo super, maar bij Dimmu Borgir en Hypocrisy in Paradiso zal ik zeker zijn :D.

Matje
22 september 2003, 17:50
Ik heb van Piet (zanger/gitarist peter pan) gehoord dat er sprake is van Peter Pan als voorprogramma in 013.