PDA

View Full Version : Megadeth - Rust In Peace...Polaris cover



Jasper.
1 april 2016, 19:19
Best trots op deze. Favo band :D

Geen zang dit keer, ik kan alleen grunten, je wil me niet horen zingen.

Solos zijn niet helemaal netjes en al helemaal niet zoals op het album. Ben wel redelijk trots op de rhythm partijen. Lekker soundje dacht ik zo. Na de laatste solo had het iets strakker gekund maar die riffjes zijn zo ongelofelijk lastig (is ook best aan mijn gezicht te zien, achteraf had ik hem misschien zonder filmpje moeten uploaden hahaha).

Alleen de stukjes rhythm onder de solos zijn origineel. Dat zat helaas al zo in de backingtrack.


https://www.youtube.com/watch?v=hY3iyliuz3k

D3nnis
1 april 2016, 19:34
"deze video is niet beschikbaar" zegt meneer youtube?

Jasper.
1 april 2016, 19:42
Ja, vreemd genoeg heb ik dat op mijn telefoon ook. Komt denk ik omdat de zang, bas en drums van de backingtrack de originele partijen zijn.

The Lo Lands
1 april 2016, 22:57
Video doet het prima hier! Strak gespeeld mannetje en ik mag deze band wel. Luisterde hier begin jaren negentig naar :-) Mooi je zo bezig te zien, met mijn gitaar in de hand speel ik enkele riffjes mee, niet zo vloeiend, maar ik ben dan ook geen geoefende 'metal-head' haha...

pasqual
1 april 2016, 23:26
Gaaf Jasper! Mooi, die gekke bekkentrekkerij:rockon: Laat zien dat je er helemaal in zit! Die Mustaine kan toch wel lekkere riffjes schrijven:). Maar effe serieus, je speelt erg strak en lekker:ok:

Fusion
2 april 2016, 06:35
Lekker nummertje uiteraard (alhoewel ik meer van de nog oudere albums ben), lekkere cover. Maar volgens mij is de audio niet wat ik op de video zie. Zie einde van de laatste lead die je speelt.

Jasper.
2 april 2016, 09:55
Scherp haha. De laatste lead is idd over gedaan. En 1 klein stukje ergens in de rhythm partij.

Dit album is ook al aardig oud toch? Haha

En thanks!

FNaRK
2 april 2016, 11:17
Gibson The Paul uit 1979 ?

Jasper.
2 april 2016, 14:55
Nee, les paul worn faded uit volgens mij 2006/2008

Fusion
2 april 2016, 19:55
En 1 klein stukje ergens in de rhythm partij.

Dat dacht ik idd ook al gezien te hebben ja :)

Jasper.
4 april 2016, 10:32
Ben ik wel benieuwd of je dat plek terug kan vinden :D