PDA

View Full Version : nee hoor mensen!!! dit forum wordt NIET saaaaaaaaaai!!! :D



Jeremy B.
23 juli 2003, 15:49
:o

De Teng
23 juli 2003, 16:10
Jeremy... doe eens rustig man. Toevallig omdat er op jouw topic weinig gereageerd wordt, hoef je je niet zo op te stellen. Ik vind het wat cheapass akkoordjes en derhalve heb ik ook niet echt zin om er wat op te verzinnen. Maak ook ff een handige link om het direct aan te klikken ipv die ftp shit.

Oh ...behave! :D

Chris Wolstenholme
23 juli 2003, 16:30
niet zo zeuren man :)

het is zomer, sommige mensen hebben ook dingen te doen.

Besides, ik kan me shit toch niet opnemen, dus heeft het ook geen zin om te posten. Ik ga binnenkort wel wat leuks schrijven over me basupdates :)

Phyrexian
23 juli 2003, 16:31
Hmz,
ik zie dit forum als een plezante vorm van informatie.
Mijn tijd gaat voornamelijk in het oefenen en spelen met m'n band. M'n gear staat mooi in het repetitiehok. Om effe riffs op te nemen voor de fun, daar heb ik geen tijd voor, hoe graag ik het ook zou willen. Ik heb een drukke baan, een girlfriend die veel tijd vraag en nog een hoop andere dingen te doen. Neem het gewoon allemaal niet te persoonlijk op.

Op dit forum zoek ik wat nieuwe dingen, zoals tips en gear. You know the shit. Als het hier wat rustiger wordt, dan wil dat zeggen dat mensen andere dingen aan het doen zijn. Life's more than this forum... gelukkig maar :)

Bump af en toe eens een interessante topic terug naar boven, misschien dat je weken later terug meer replies krijgt wanneer sommige forum-leden terug 'aanwezig' zijn. Topics krijgen zo een tweede leven...

Ik zit vaak op harmony-central en talkbass. Leuke forums met andere discussies dan hier. Probeer die ook es zou ik zeggen.

Ik heb geen idee waarom ik dit nu zeg, het kwam gewoon bovenborrelen in m'n hoofd.

Phyrexian
23 juli 2003, 16:34
Ow yeah nog iets,
er zit hier veel schoolgaand volk dat momenteel volop aan het genieten is van de vakantie. Maar er zitten (zoals ik) ook een aantal 'werkers' hier... mensen met minder tijd dus, en zeker minder tijd om veel tijd door te brengen op dit forum. :)

jaspertomas
23 juli 2003, 18:25
bovendien: ik zit midden in een verhuizing man!! :razz:

bassopotmus
23 juli 2003, 20:24
damn dude, chill...
Mensen hebben banen, school en gaan chillen ergens aan de kust. Ik zou ook wel willen dat dit forum wat beter liep, maar het gaat toch vooral erom dat mensen reackties op hun vragen krijgen en wat geholpen worden met hun keuzes ofzo.

Met dat opnemen; Ik meen dat veel van ons gewoon niet weten hoe je wat opneemt, hoe dat online moet en hoe het fatsoendelijk klinkt, dat laatste ben ik nog mee bezig..(een crappy pc mic en een kut oefenampje werken dus niet)

Als we het er toch over hebben, ik wil REVIEWS maken en zien!!

Bv. iemand wil wat meer weten over jazz bassen, gaan we topicje jazzbassen doen, testen wat uit bij onze locale zaken, geven onze bevindingen weer in dat topic. Mischien kunnen we ook dan wat meer de trends in de gaten houden, zoals nieuwe effecten, amps en ja...bassen.

Chris Wolstenholme
23 juli 2003, 21:05
zij iemand daar bassen? :D


spelen zal je addergebroed! :wink:

basswasp
23 juli 2003, 21:34
Op fora gaat 't altijd fout wanneer mensen er gezelligheid gaan zoeken.

Jeremy B.
23 juli 2003, 21:35
GODVER !!! ehehehe

iemand loopt me hier te stangen...

ff voor de duidelijkheid! dit was niet MIJN bericht! Ik ga straks ff stennis schoppen hier in huis dus later meer ehehe!!!

sorry mensen! niet boos worden nu!

J. :lol:

bassopotmus
24 juli 2003, 19:13
stjah maar je IP-adres kwam wel overeen?? :wink:

De Teng
24 juli 2003, 19:37
Ja joh slimbo, maar stel nou dat ie een compu aan heeft staan en hij gewoon met cookies werkt?

Maar toch vond ik het wel erg inside overkomen en ook wel 'Jeremy B' praat. ;)

bathmutz
24 juli 2003, 21:15
Waarschijnlijk zijn de meeste hier ook meer tijd kwijt aan bassen als aan dit forum en dat kan je ook dan wel weer positief zien. ( behalve waarschijnlijk Clunk dan, maar goed uitzonderingen heb je altijd).

Er kan wel wat pit bij maar als je echt pure gezelligheid zoekt moet je ergens aan de bar gaan zitten, ja toch?

het loopt allemaal wel los denk ik. :lol:

Jeremy B.
24 juli 2003, 21:32
stjah maar je IP-adres kwam wel overeen?? :wink:

klopt basso! we hebben maar in computer hier in huis en de schuldige was m'n broertje die zich weer eens stierlijk verveelde (get a life!)

en jah... ik heb ook een aantal uurtjes met m'n bassie in m'n handen gezeten dus ik zit niet altijd achter de computer ehehe!

nou mensen! 8-) toedeledoki maar weer en ik ga weer oefenen met m'n Victor Bailey cdtje! (low blow)

De Teng
24 juli 2003, 22:10
Vet man, heb jij die ook? Me 2, al een tijdje geleden gespeeld. Eerste nummer vind ik vet, maar ik vind dat Tribute to Jaco echt vreselijk. Terwijl het de hemel in geprezen wordt... maar mijn mening is ook maar mijn mening. Voor de rest is de CD wel top.

Jeremy B.
25 juli 2003, 00:24
Jah joh! te gekke plaat hoor! en inderdaad.. dat Pastoriusnummer is echt walgelijk :-? . Maar goed... hij was de opvolger van Pastorius in Weather Report en daar loopt 'ie volgens mij nog steeds mee te koop ehehe. Ach jah... z'n platen zijn wel echt te gek, heel muzikaal allemaal en niet zo bas-overheersend.

Ik heb That's Right en Bottum's Up ook en dar zijn ook te gekke schijfjes, vooral That's Right.

J.

Clunk
25 juli 2003, 12:43
Waarschijnlijk zijn de meeste hier ook meer tijd kwijt aan bassen als aan dit forum en dat kan je ook dan wel weer positief zien. ( behalve waarschijnlijk Clunk dan, maar goed uitzonderingen heb je altijd).

Er kan wel wat pit bij maar als je echt pure gezelligheid zoekt moet je ergens aan de bar gaan zitten, ja toch?

het loopt allemaal wel los denk ik. :lol:

daar verkijk je je toch...
:D het lijkt lang dak op het forum zit.. maar ik post gewoon teveel in een korte periode..

let op: het is vakantie/geen school/geen baan/geen andere bezigheid dan bassen of computeren.

conclusie: ik kijk op internet voor bassen, download wat mooie albums, en gaat als het niet lukt een tabje uitprinten, ga daarna naar boven, en zit de rest van de tijd op me kamer met me bas.. tot een uutrtje of 10, dan doe ik me koptelefoon op.. van me versterker dan, en ga ik weer door tot 12 uur :)

tja.. je moet wat/

Phyrexian
25 juli 2003, 13:20
... en dan heb je een vriendin en komt die bass amper van de muur :D

AntY
25 juli 2003, 14:10
clunk? een vriendin? niemand die clunk begrijpt volgens mij.

Clunk
25 juli 2003, 15:18
clunk? een vriendin?

tja.. dan komt ie idd niet uit zn.. uh, standaart :).. maar dat is toch ook weer niet zo.. want op dat moment heb ik 2 vriendinnen :)
me bas is namelijk mijn grote vriendin :) lief he?

en hij/zij/het zeurt niet zo ... en vraagt niet zoveel aandacht..

en had ik al vermeld dat ik best lui was?
duss das ook weer zon probleem, ik nooit zin om een pokke eind te gaan fietsen voor een vriendin. :D

jippie...

Phyrexian
25 juli 2003, 16:09
duss das ook weer zon probleem, ik nooit zin om een pokke eind te gaan fietsen voor een vriendin. :D

Wait until she touched you 'there'... ben er zeker van dat je naar haar raced... :D

Clunk
25 juli 2003, 16:34
:D

bassopotmus
26 juli 2003, 08:10
Ja op sommige momenten zal een vriendin (of voor de anders geaarde en vrouwen, een vriend) inderdaad wel wat belangrijker zijn als je bas, is ook gezond.
Bij een iemand vraag ik me sterk af er ooit wat belangrijker was dan zijn jazzje..jaco.
Heeft die dude ooit een relatie kunnen hebben, lijkt me sterk, maar wie weet, jullie weten vast meer.

Zo das nou eens een leuke discussie!

niels_r
26 juli 2003, 12:18
Fenders hebben warmte en echte emotie, ze zijn gewoon geil. Zijn net meisjes..warm liefdevol en kosten je klauwen vol geld. Je hebt ook relic exemplaren en gemodificeerde exemplaren..
Kan je ze trouwen?


Ja op sommige momenten zal een vriendin (of voor de anders geaarde en vrouwen, een vriend) inderdaad wel wat belangrijker zijn als je bas, is ook gezond.

:roll:

bassopotmus
26 juli 2003, 21:07
eerste was gein..tweede een serieuse statement

niels_r
28 juli 2003, 11:22
Ja.. dat had ik ook wel door :D