PDA

View Full Version : Koffie gitaarsolo



Braddie
29 februari 2016, 19:48
https://www.youtube.com/watch?v=_aAtmu01wCg
Bezig met een liedje over het nodig hebben van koffie, dit is de gitaarsolo.
Ben nooit een bijster goede toonladder kennende gitarist geworden, dus het is vrij simpel binnen de pentatonic/major scales gebleven, maar heb er wel wat passend van geprobeerd te maken.

ateng
1 maart 2016, 13:16
Weet niet wat voor drum pluggin je gebruikt maar zou een ander gebruiken want deze klinkt heel plat en erg '80. Een ander drum sound, wat beter afmixen en dan klinkt het al een stuk beter... smaakkwestie ;)

Braddie
1 maart 2016, 14:44
heb trek wel gekregen
:)

Daar doe ik het voor :D

Braddie
1 maart 2016, 14:45
Weet niet wat voor drum pluggin je gebruikt maar zou een ander gebruiken want deze klinkt heel plat en erg '80. Een ander drum sound, wat beter afmixen en dan klinkt het al een stuk beter... smaakkwestie ;)

Ik gebruik Sampletank 3 voor de drums, maar misschien kan ik de drums ook mixen met iets uit de Tyros. Niet dat het veel beter zal gaan klinken, maar voor iets meer body is't wel handig.

maxdb
3 maart 2016, 01:25
Ik vind het wel leuk, ik zou ook zo een bakkie lusten!
Het klinkt wel wat 'wollig' hier, dat is meer een mix ding, maar je gitaar sound die uit je vingers komt vind ik niet verkeerd!
keep 'm coming.

The Lo Lands
3 maart 2016, 10:42
Nieuw intro nummer voor het ochtendprogramma koffietijd begrijp ik? Ik neem er nog één... troost :-)