PDA

View Full Version : Ook even voorstellen



Fendibi
18 februari 2016, 16:35
'k zal me ook even netjes voorstellen.
Op m'n 16e/17e was ik begonnen met gitaar spelen en les gehad op de spaanse gitaar. Klassiek, dus met noten. Maar m'n interesse ging destijds meer uit naar Hardrock en Punk, dus een electrische gitaar gekocht (Ephiphone Les Pauls model en een 2e hands Peavey versterker(tje)). Dus verzande het gitaarspel langzamerhand in ragwerk.
Rond de periode van het samenwonen met m'n vriendin (nu nog steeds overigens), is de gitaar op de achtergrond verdwenen. Na de komst van onze 2 kinderen is het eelt op m'n vingertoppen geheel verdwenen. Nu de luierperiode voorbij is en papa (inmiddels al weer 36 jaar oud) een beetje tijd voor zichzelf terug vind, pak ik mijn oude liefde weer op: gitaar spelen!
Nu een jaartje verder en heb er weer goed schik van en focus ik me op het spelen van de Blues. De Spaanse gitaar heb ik verhandeld en een Western voor weergekocht (Guild GAD NAT25). Daarnaast een goedkope stratocastermodel (Richwood) gekocht en een Fender Blues jr versterker.
Met een enthousiaste gitaarleraar heb ik een goede stok achter de deur om 'clean' te gaan spelen.
Groet,
Sander

MikeD
18 februari 2016, 17:33
welkom.... en schuw ook het ragwerk niet.. clean spelen is heel knap ..... maar raggen blijft leuker ! Leeft je uit !

Brad
18 februari 2016, 17:38
Hoi ,

Die Fender Blues Junior is best wel een goede versterker , veel spelen zou ik zeggen

groeten

Joost de Ruig
18 februari 2016, 19:30
Ok, een beetje laat na 5 maanden ;) maar welkom hoor en veel plezier hier.

Fendibi
20 februari 2016, 18:05
Ja klopt. Had me al aangemeld, ik wilde reageren op een advertentie die ik zag. Ik keek op dir forum van de week en zag een mooie link naar Texas Blues Alley site. En ook dat je kunt voorstellen op het forum. Beter laat dan nooit ☺.

Erik de Perik
20 februari 2016, 19:18
Welkom Sander. Schaam je niet om te raggen...!

Jasper.
20 februari 2016, 21:12
Niks mis met ragwerk toch? :D Wat is dat toch met al die mensen die ouder worden en dan ineens blues gaan spelen? Haha, misschien ondervind ik het ooit eens zelf.

Welkom