PDA

View Full Version : Horizon



rudmerbruinsma
16 februari 2016, 21:35
Hallo allemaal.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe song vinden. Het heeft heeft meer dan een jaar gekost om hem af te krijgen. Na veel aanpassingen is hij dan eindelijk af.
Ik hoor graag of er op of aanmerkingen zijn.

http://youtu.be/oKDHjqSQGng

Bedankt, alvast.
Groet, Rudmer

Joost de Ruig
16 februari 2016, 21:48
Complimenten voor je doorzettingsvermogen!

De stem vind ik matig en de tune wat saai. Verder zat ik te wachten op die spetterende gitaarsolo. Sorry dat ik niet positiever kan zijn.

Brad
16 februari 2016, 22:01
Ik vind het wel een mooi thema , die stemmen er doorheen klinken ook goed , inderdaad een gitaarsolo met veel delay liefst van de MXR carbon copy had het nummer veel goed gedaan

Duhsjaak
18 februari 2016, 16:15
Het is verzorgd. Alles klopt.
Having said that, colliding Skies en zo...., een tikkie pompeus vind ik het wel. En wat moet ik me erbij voorstellen.

Als je zo lang werkt aan een lied verdient zo'n lied toch ook wel een tekst met wat zeggingskracht?
En wat doe je nou als je een jaar aan een lied werkt en het lied werkt niet?
Ik zal niet beweren dat dat hier aan de orde is, maar ik vind het nogal wat.

Fraai en verzorgd, maar vooral te generiek en te braaf.
En toch hoop ik dat je ermee doorgaat, want de ideeën en de aandacht zijn er.
Vriendelijke groet, Gus

Heffie
21 februari 2016, 14:48
De vocalen mogen wel wat overtuigender inderdaad en de hoge stem wat minder hard/aanwezig. En ook ik zat te wachten op die gierende solo...(zitten hier veel gitaristen ofzo?).

Fraai en verzorgd, maar vooral te generiek en te braaf.
En toch hoop ik dat je ermee doorgaat, want de ideeën en de aandacht zijn er.
Vriendelijke groet, Gus

En daar sluit ik me bij aan. Iets rafeliger mag van mij ook wel maar ga vooral door.:ok:

rudmerbruinsma
14 maart 2016, 09:23
Bedankt voor jullie reacties.
Het is een themasong met tekst dat is geschreven om er zoveel mogelijk een eigen interpretatie aan te geven. De betekenis is voor iedereen anders. Dat maakt het juist zo interessant denk ik.
Ik ben niet dagelijks met het nummer bezig geweest natuurlijk. Het project heeft wel maandenlang stilgestaan voordat ik weer nieuwe inspiratie kreeg.
Qua invulling (spetterende gitaarsolos etc) kan ik weinig zeggen. Ook dat is een kwestie van smaak denk ik.

Vriendelijke groet,
Rudmer Bruinsma