PDA

View Full Version : Dewdrops (fingerstyle)



Harald
11 februari 2016, 13:47
Weer een eigen nummer. Deze is al behoorlijk oud, nog geschreven toen ik in Rotterdam woonde. De invloed van de grote stad is duidelijk aanwezig... not. Behoorlijk New-Age achtig stukje... Bestaat Windhamm Hill eigenlijk nog als label? ;)

Anyway, steek wat wierook aan, en enjoy!


https://www.youtube.com/watch?v=3pEHAXwB15M

Disclaimer: Met veel (misschien wel teveel) reverb voor extra zweef

Kim Wilson
11 februari 2016, 13:54
Heerlijk sfeertje, mooi gespeeld. Hier kan ik wel van genieten.

Enige puntje van kritiek is dat de audio net een fractie voorloopt op het beeld. Dat zal wel lastig zijn om dat eruit te krijgen (ik heb het bij andere stukken van jou ook gemerkt), maar het stoort me wel een klein beetje.

Harald
11 februari 2016, 14:08
Ow shit, nu scheelt het hier ook nog hoe snel het internet gaat... seriously, tempo di sluggo hebben we hier, niets geen breedband.

Probeer het goed gesynchroniseerd te krijgen, maar 100% lukt niet altijd. En bij deze zit ook idd, een lichte vertraging. Klopt, maar vond het zelf niet superstorend, kan het idd. wel zien.

Afhankelijk van hoe ik de video dan converteer loopt de synchronisatie soms helemaal mis. Blijft een beetje zoeken.

Rutger
11 februari 2016, 14:13
Ja fijn, k word er lekker rustig van :)

Kim Wilson
11 februari 2016, 14:17
Ow shit, nu scheelt het hier ook nog hoe snel het internet gaat... seriously, tempo di sluggo hebben we hier, niets geen breedband.

Probeer het goed gesynchroniseerd te krijgen, maar 100% lukt niet altijd. En bij deze zit ook idd, een lichte vertraging. Klopt, maar vond het zelf niet superstorend, kan het idd. wel zien.

Afhankelijk van hoe ik de video dan converteer loopt de synchronisatie soms helemaal mis. Blijft een beetje zoeken.
Ach nee, superstorend is het niet, maar ik zag het met die pinkaanslag. Bij verrassende dingetjes wil ik graag zien wat je met je handen doet, en als dat dan net niet gelijk loopt is dat al wat lastiger te zien.

Misschien toch maar weer die rechterhand bedekken. :D

Harald
11 februari 2016, 14:44
Misschien toch maar weer die rechterhand bedekken. :D

Dat helpt, hé! :D

Ernest01
11 februari 2016, 15:16
Prachtig ! Teveel reverb ? Nee hoor helemaal goed.
(en aan het einde neem je een mooie pose in, mooi 'verstild') ;)

Harald
12 februari 2016, 13:34
Thanks! Rutger ook nog bedankt voor het luisteren :)

Harald
13 februari 2016, 09:49
En mocht iemand het willen proberen, er kwam ergens een vraag naar een tab. Voor een keertje een freebie

Tab available, from the youtube page: https://www.youtube.com/watch?v=3pEHAXwB15M See the description