PDA

View Full Version : Custom World Guitar Parts



fndr1
3 februari 2016, 11:27
Ik heb hier nog een Stagg strat body liggen waar ik nieuwe hardware + neck wil opzetten. Nu vond ik Custom World Guitar Parts (http://www.customworldguitarparts.com/netherlands/gitaar-halzen/stratocaster-neck.html) en de recensies die ik vond bleken vrij goed. Nu zie ik wil dat ze geen enkele neck in stock hebben. Maken ze hem direct aan zodra je één besteld of? Heeft iemand er recent nog ervaring mee?

Moest de hardware/neck niet passen op mijn Stagg body bestel ik wellicht nog een body van daar na.

Bedankt

deefke666
3 februari 2016, 12:08
Ik heb geen ervaring met de halzen en bodies van custom world guitar parts,
maar ik bestel er wel regelmatig andere dingen.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Enige minpunt voor mij:
Als ze iets in stock hebben dan ga je het op drie dagen aan je deur zien verschijnen,
maar als iets niet in stock is dan kan het daar soms echt wel erg lang duren, dus ik vermoed dat ze zo'n bestelling op hold zetten tot ze genoeg hebben om een grote bestelling te plaatsen bij hun leverancier.

Ook is niet alles wat op de site als "in stock" staat vermeld, ook effectief in stock daar.

Maar buiten dat, niets als positieve ervaringen met custom world.

FrankC
3 februari 2016, 18:03
Waarom mail je ze niet even?

muffstuff
4 februari 2016, 10:52
Ik heb geen ervaring met de halzen en bodies van custom world guitar parts,
maar ik bestel er wel regelmatig andere dingen.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Enige minpunt voor mij:
Als ze iets in stock hebben dan ga je het op drie dagen aan je deur zien verschijnen,
maar als iets niet in stock is dan kan het daar soms echt wel erg lang duren, dus ik vermoed dat ze zo'n bestelling op hold zetten tot ze genoeg hebben om een grote bestelling te plaatsen bij hun leverancier.

Ook is niet alles wat op de site als "in stock" staat vermeld, ook effectief in stock daar.

Maar buiten dat, niets als positieve ervaringen met custom world.

Ik heb ook heel vaak gehad dat dan iets in eens niet meer in stock is. dan kan je inderdaad zo even twee weken gaan wachten. Ik vind hun voorraad ook niet meer betrouwbaar en bestel daar dus ook niets meer. Kwaliteit is goed hoor, maar voorraad is erg frustrerend.

jutter
4 februari 2016, 10:54
Ik bestel daar regelmatig en heb absoluut geen klachten.

nusti
4 februari 2016, 18:50
Laatst een brug besteld. Duurde langer dan verwacht. Wat ik storend vond is dat er geen bericht kwam over de vertraging en ik na een dag of drie zelf contact heb gezocht.