PDA

View Full Version : Metallica S&M DVD vraag



Retinite
22 juli 2003, 20:28
hey, i kheb GEEN idee op welk deel van t gitaarnetforum dit hoort, dus ik plaats t maar hier...
Ik ben van plan om de Metallica S&M DVD te gaan kopen... mar ik he been paar nummers op mn pc :oops: (24 uur is legaal toch?), volgens mij van de cd, en ik vind het orkest wel erg mooi (daarom wil ik juist de S&M DVD :) ), maar het staat soms net íéts te hard, en soms hoor je (of ik..) bij Master of puppets de gitaar een heel stuk niet! is dit bij de DVD ook zo?! (ja ik weet dat je orkest ook uit kan zetten, maar dat wil ik juist niet) Dat was eigenlijk mijn vraag :)

alvast bedankt

Barret Wallace
22 juli 2003, 21:21
hmm ik heb de dvd, ik hoor bij master of puppets de gitaren gewoon goed :)

Swan
22 juli 2003, 21:39
retinite ik ga je aangeven als je nu niet direct die opnames delete :evil:

















:roll:

Barret Wallace
22 juli 2003, 21:40
hehe hij zat er al aan te komen ja met zen 24 uur mag toch wel opmerking ;) :lol:

Nocki
22 juli 2003, 21:51
kan ook erg aan je stereo liggen. of aan j etv. bij goede spullen hoor je meestal alles beter... ( zegt nocki terwijl hoij de woede van heet het gitaar forum over zig heen haalt...)

Swan
22 juli 2003, 21:53
k heb wel n vraagje over S&M trouwens...
bij Nothing Else Matters zie je Hetfield de solo spelen...op een akoutische gitaar :???: en t klinkt wel heel erg goed en zoals op de cd....je ziet dat Kermit gewoon chords speelt dus dat is t ook niet...
loopt er gewoon een opnametje op de achtergrond?

niels_r
22 juli 2003, 21:56
Ook acoustische gitaren kunnen met een distortionpedaaltje zo klinken hoor.. :wink:

Hetfield heeft die solo bij de opnames ingespeeld (zie videoclip) en speelt hem live ook altijd.

Swan
22 juli 2003, 22:01
ja in de clip is het een explorer....en een akoustische klinkt echt niet als een gibson explorer

SiNiSTRaL
22 juli 2003, 22:11
ja in de clip is het een explorer....en een akoustische klinkt echt niet als een gibson explorer
in de clip was het ook geen gibson explorer....

Swan
22 juli 2003, 22:12
in ieder geval geen akoustische gitaar.

SiNiSTRaL
22 juli 2003, 22:13
yup
en hij speelt bij s&m idd op een akoestische, en ik vind um daar beter klinken als wat ie op cunning stunts doet (dan nog een vreselijk sustaingeval aerachter zodat ie een kwartier over de laatste 4 noten doet om dan in een afgrijselijkegraffeedback over te gaan in until it sleeps)

Swan
22 juli 2003, 22:19
hm....vond t altijd beetje verdacht mooi en high gain klinken

SiNiSTRaL
22 juli 2003, 22:26
sja verdacht mooie muziek, das metallica :P

Jay Cal
22 juli 2003, 22:36
Goed naar de DVD kijken jongens...

Het element zit in het klankgat gemonteerd.

Ps. admin, dit topic ff naar het goede forum verplaatsen svp.

Swan
22 juli 2003, 22:37
sja verdacht mooie muziek, das metallica :P


:roll:

Retinite
23 juli 2003, 13:38
ik heb ze al weggehaald hoor schat :roll: want ik ga zo ff de dvd halen..., maar je moet ns op een forum vragen waar je 'brandbare' MINI dvd's kan kopen, weet je wat voor gezeik je dan krijgt, over illegale shit, en als je vraagt waar je CD-r's kan vinden reageren ze niet zo... shijnheilig noem ik dat... dus ik zeg t er gelijk maar bij...

en admin, verplaats m maar naar t goeie topic ja...