PDA

View Full Version : Hoeveel is dit nog waard?



oddman
22 juli 2003, 19:31
hoi,

ik heb een Marshall valvestate 2 top staan (100 watt)
met 2 bijhorende cabinetjes(straight en angled)
in zeer goede staat en met footswitch

iemand enig idee hoeveel deze nog waard zijn?

thanks

Nocki
22 juli 2003, 21:48
er staat zo'n setup (zeker van jou) op gitaarmarkt voor 900 euro.

de top doet normaal 300 tot 400 euro stel dat je er 350 voor vraagt...
een goed marshall cab doet 400 euro maar deze zijn veel minder. dus pak 400 voor beide of in het uiterste geval 450 das dan bij elkaar 800.
en da vind ik best nog veel voor een valvestate stack...
,mmaar vraag dat ervoor. kan je altijd nog zkken. en oja.. als je denk t dat ik dit schrijf om een bod te kunne doen heb je het mis... alhoewel... wil je ruilen tegen mn trg75 van ibanez... :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

oddman
22 juli 2003, 21:55
hehe, no tnx
alvast bedankt voor de reactie
iemand anders? (niet om te kopen maar voorstel van prijs ..)

gerrekat
22 juli 2003, 21:57
Ik heb destijds 550 gekregen voor mijn V100 plus V412 cab, en stop maar met bashen het zijn hele leuke versterkertjes, die veel minder slecht klinken dan mensen wel beweren!

Iedereen valt altijd achterover als ik vertel dat het de meest geliefde amp van wijlen Chuck Schuldiner van DEATH was en hij was niet de enige!

Ik heb het wel over de eerste serie, maar 800 moet je er wel voor kunnen krijgen!

maar aj wat Nocki zei valvestates zjin niet erg geliefd en brengen dus ook niet megaveel op helaas!

Nocki
22 juli 2003, 21:59
ik heb trouwens een vs265 van marshall gehad. ook een valvestate dus. en ben er erg blij mee geweest. ik heb zelfs een tijd lopen zoeken narr wat je nu verkoopt maar wil toch zo klein mogelijk blijven...

het is een leuk geluid voor de meeste dingetjes...
Nocki

gerrekat
22 juli 2003, 22:03
ja het zijn echt leuke dingen en als je ze een beetje afstelt of eventueel wat pedaaltjes gebruikt komt er een zeer acceptabel geluid uit!

Grappig op een ander forum hadden ze een test gedaan clips van SS amps en clips van Tube amps, en bijna niemand hoorde het verschil, de resultaten waren op zijn zachst gezegd nogal willekeurig, dus zooo slecht klinken SS amps blijkbaar niet!

oddman
22 juli 2003, 23:16
yep idd,
ik ben ook wel tevreden van de set.
Ben gewoon wat teveel zaken aan het kopen en mijn budget is een beetje op aan het geraken (studeer nog) .
Ben ook al lang verliefd op de jcm800 (2205) :satisfie:

Ic3gl0vE
22 juli 2003, 23:49
Iedereen valt altijd achterover als ik vertel dat het de meest geliefde amp van wijlen Chuck Schuldiner van DEATH was en hij was niet de enige!


Mwoah... is wel vrij bekend dat die Death gast op een valvestate speelde toch?



dus zooo slecht klinken SS amps blijkbaar niet!
Dat ligt dan weer compleet aan het type. Om te zeggen dat 'SS amps niet zo slecht klinken' is wel èrg generaliserend. Zet maar eens een peavey transtube aan :sssh:

oddman
24 juli 2003, 17:41
morgen komen ze de top halen voor 425
heb vandaag de cabs te koop gezet voor 250 per stuk
denk dat 250 wel een mooie prijs is voor een cab, niet?

als er iemand een jcm 800 tegenkomt
liefst 2205 of 2210, let me know plz

BLOK182
24 juli 2003, 18:31
250 is wel goed, een shop hiero vraagt 300 voor zo'n cab.