PDA

View Full Version : Pat metheny Tabs



ilovemyguitar
22 juli 2003, 19:05
ik wil de tabs voor Phase Dance van Pat Metheny..
maar ik kan em echt NERGENS vinden..

help me.. :???:

sambora
28 december 2004, 14:41
Ha, ik was op zoek naar wat mensen hier van Pat Metheny vinden en natuurlijk gebruik ik dan de zoekfunctie (zouden meer mensen moeten doen :-D ). Ik heb de akkoorden + notenschrift van dit nummer (dus niet de tabs), maar ik zou ook wel graag willen horen wat zijn betere nummers/ albums zijn. Ik ben namelijk ook van plan me meer in zijn muziek te verdiepen.

Dus 'ilovemyguitar' als je nog leeft/ hier rondloopt/ nog geinteresseerd bent, laat je het me maar weten.

Harald
31 december 2004, 08:57
Heb je toevallig ook een partij (tab of noten) voor Country Poem van New Chautauqua? Speel daar wel een low budget versie van, maar zou er wel eens een echt nauwkeurige transcriptie van willen zien.

Ben hem al geruime tijd niet meer aan het volgen maar vind zijn oudere werk vaak geweldig. Met name New Chautauqua, de plaat waar San Lorenzo op staat en Travels. Ook de eerste lp met Jaco Pastorius is erg goed. Zag hem onlangs nog op tv een stuk op zijn Picasso gitaar spelen. Wel knap dat hij daar nog muziek uit krijgt ook.

Soul Grinder
31 december 2004, 10:12
Metheny is dan ook een geweldige muzikant. 8-)

sambora
2 januari 2005, 12:53
Heb je toevallig ook een partij (tab of noten) voor Country Poem van New Chautauqua? Speel daar wel een low budget versie van, maar zou er wel eens een echt nauwkeurige transcriptie van willen zien.

Bedankt voor de namen van de albums, dan zal ik die eens gaan beluisteren.

Wat betreft de (noten)partij van Country Poem... Ik heb dit boek http://www.amazon.com/gp/reader/0634007963/ref=sib_dp_pt/002-9518812-0116852#reader-page, waarin 167 nummers staan, en van dat hele album staat alleen dat nummer er niet in (zal je altijd zien).

Laat t maar horen als je (toch) geinteresseerd bent.