PDA

View Full Version : Waarde Trace Elliot 7210 300w RMS combo



Kasper
21 januari 2016, 15:16
Hallo,

Ik heb hier nog een Trace Elliot staan die in mijn weg staat. Wat zou ik er nog voor kunnen krijgen?
http://medias.audiofanzine.com/images/normal/trace-elliot-7210smc-466637.jpg (foto is niet van mijn versterker)

Let wel, ik heb er in het verleden wat problemen mee gehad. Hij is eens gevallen, waardoor een koelelement binnenin losgekomen was. Als gevolg was de voorversterker kapot, vanwege oververhit. Ik heb hem toen laten herstellen en toen bleek dat er al eens werken op uitgevoerd waren (ik had hem ook 2ehands gekocht). Later is dan ook nog 1 van de 2 speakers gescheurd. Die heb ik dus ook laten vervangen door een nieuwe. Beetje jammer, maar het zijn dus 2 verschillende speakers. Verder zou hij dus helemaal terug in orde moeten zijn. Ik heb toen ook garantie gekregen op die herstellingen. Maar hij staat nu al enkele jaren stof te verzamelen.

Gezien het verleden wil ik dan ook eerlijk zijn tov een potentiële koper. De kosten die ik er aan gehad heb zal ik wellicht nooit terug zien, maar hoeveel zou ik nog kunnen krijgen voor deze versterker?

Rinze
21 januari 2016, 15:52
Ik zou niet op al teveel rekenen. Onze bassist had een Trace combo, 4x10 en de GP12 erin, een oude uit de jaren tachtig, toen een dure bak. Hij heeft er een paar jaar terug met moeite iets van 500 euro voor gekregen. Maar dan wel met vier speakers en de uitgebreidere pre amp en zonder dat er ooit iets mee was geweest. En dat ding heeft erg lang te koop gestaan.

miyaru
28 januari 2016, 21:09
Ik heb zo'n 7210 gehad, en die zijn overigens maar 150 watt........... Kreeg er niet veel voor terug, een paar honderd euries of zo, en het was in prima staat. Dus reken er maar niet op er veel voor te krijgen............

Robin

Bates15
28 januari 2016, 22:03
Leuke dingen waren dat inderdaad. Ik ben het echter met Robin eens.