PDA

View Full Version : Pawn Stars Tele



Joost de Ruig
19 januari 2016, 20:54
Originele '52 Tele in goede staat voor $13.000,- ??? Laat maar doorkomen!!! :)


http://youtu.be/ZDfGRZkGfMM

Hotpepper01
19 januari 2016, 21:22
Ik denk niet dat Rick, Corey of the `old man` hem daar nu nog voor willen wegdoen. Gave gitaar en gave clip. Toch kwijl ik niet. Het is maar een tele, en daar heb ik het niet mee.

Dutch66
19 januari 2016, 21:27
Wat mij betreft druipt de mojo van die plank af, tering 'ikke wil hebbe' ....

Maar ja, dan moet eerst dat wijf de deur uit.....

:seriousf:

Erik de Perik
19 januari 2016, 21:43
Gok dat zo'n '52 Tele ongeveer het dubbele doet nu.

cancellara27
19 januari 2016, 22:17
Die gitaar is gelijk verkocht aan Cowtown guitars, de winkel die ook langs kwam. Die hebben er 30.000 voor neergelegd. Geen idee waarvoor zij hem hebben verkocht maar dat zal wel richting de 50k gaan gok ik

Joost de Ruig
19 januari 2016, 22:31
Als ik de prijzen bij TFOA voorbij zie komen, dan schat ik zo'n Tele in op €39.000,- . Het is een hele vroege Tele uit begin '52. De Broadcaster was er in 1950 (ruwweg), de Nocaster in '51 (ruwweg), dus dit is een van de eerste Telecasters. Uit de filmpjes van George Gruhn maak ik op dat het serinummer op de brug niet maatgevend is. Die waren van tevoren gestanst en bij de bouw pakte men een willekeurige brug :)

ellisvertellis
19 januari 2016, 23:51
En dan zegt die kerel: "ok, 13000, daar kom ik een semester mee toe..." :makeup:

Ik zou gelijk gitaar leren spelen!! Al is het maar om den bompa te eren!

fred dons
20 januari 2016, 08:58
het verhaal gaat dat de gitaren die in deze Show voorbij komen door cowtown geleverd worden om met name reclame te maken voor cowtown, ik moet zeggen in de WWF werd er overtuigender geacteerd dan in deze "reality" Show ;)

Joost de Ruig
20 januari 2016, 09:23
het verhaal gaat dat de gitaren die in deze Show voorbij komen door cowtown geleverd worden om met name reclame te maken voor cowtown, ik moet zeggen in de WWF werd er overtuigender geacteerd dan in deze "reality" Show ;)

Tja, met bij die realityshows vraag je je af "what's real and what's fake"......

Feter
20 januari 2016, 09:52
No way dat ik die gitaar had weg gedaan.. en zeker niet voor 13000!

Pepe
20 januari 2016, 10:47
Reality shows zijn scripted, het is tv. Het enige wat vaak niet scripted is zijn live & actualiteit items van correspondenten in het veld. Voor de rest...
en sport events natuurlijk. Hoewel wielrennen, voetbal en tennis....

Erik de Perik
20 januari 2016, 17:48
Die gitaar is gelijk verkocht aan Cowtown guitars, de winkel die ook langs kwam. Die hebben er 30.000 voor neergelegd. Geen idee waarvoor zij hem hebben verkocht maar dat zal wel richting de 50k gaan gok ik

Kwam ook een keer een 'roady' met een ouwe LP, maar hij werd op internet al snel herkend als één van de luthers van die zaak....... tja.