PDA

View Full Version : Steven Wilson 3 & 4 februari in Tilburg & Groningen



RoelSmoel
8 januari 2016, 00:10
Onder andere bekend van Porcupine Tree, Blackfield, Storm Corrosion (met Mikael Akerfeldt), Bass Communion en ga zo maar door..

Met zijn solowerk (oa. Guthrie Govan) staat hij nu in 013 en de Oosterpoort. Eerste keer live voor mij, maar schijnt fenomenaal te zijn!


https://www.youtube.com/watch?v=GbW56ersWe8&feature=youtu.be

pasqual
9 januari 2016, 21:31
Met zo'n geluid als in het filmpje is het zeker goed uit te houden. Lekkere muziek! Weer op zo'n klotedag midden in de week! Dan moet je al regelen dat je op je werk op tijd weg kunt en de dag erna hopen dat je niet te vroeg weer bij een klant moet zijn....:sneaky:

joh@ndederde
10 januari 2016, 23:00
4 feb ben ik van de partij. Voor zover ik weet speelt Guthrie Govan deze tour niet mee. Uit ervaring kan ik wel zeggen dat het fenomenaal goede live shows zijn, heb hem 4 keer eerder mogen aanschouwen. Een echte aanrader in ieder geval

RoelSmoel
12 januari 2016, 15:55
Met zo'n geluid als in het filmpje is het zeker goed uit te houden. Lekkere muziek! Weer op zo'n klotedag midden in de week! Dan moet je al regelen dat je op je werk op tijd weg kunt en de dag erna hopen dat je niet te vroeg weer bij een klant moet zijn....:sneaky:

Gelukkig valt de planning zo dat ik de derde vrij ben en de vierde middagdienst heb omdat een collega wilde ruilen.
Kon slechter :)

pasqual
12 januari 2016, 23:24
Gelukkig valt de planning zo dat ik de derde vrij ben en de vierde middagdienst heb omdat een collega wilde ruilen.
Kon slechter :)

Misschien komt ie wel eens in de buurt op een gunstiger tijdstip. Misschien in Heerlen, mooie zaal in de schouwburg.

RoelSmoel
13 januari 2016, 03:29
Misschien komt ie wel eens in de buurt op een gunstiger tijdstip. Misschien in Heerlen, mooie zaal in de schouwburg.

Dat is bijna fietsafstand.. Zeker doen!
Ligt euregionaal ook goed. Hoewel ik een artiest dan eerder zie uitwijken naar Keulen of Brussel.

gitaarvrouwtje
7 februari 2016, 15:33
was een vet concert :) blij dat ik er bij was