PDA

View Full Version : Voorstellen



GerritHuisman
6 januari 2016, 22:22
Ik ben Gerrit en heb net mijn eerste semi-akoestische gitaar (LAG T80ACE) aangeschaft; zou graag meer te weten willen komen over te gebruiken gitaarversterkers.

Rogueny
6 januari 2016, 22:32
Welkom op dit forum! :) Hoewel ik persoonlijk niet zo veel verstand heb van versterkers, ben je hier wel aan het juiste adres! Genoeg al wetende figuren hier te vinden! En een leuke gitaar heb je, ik hou wel van die single cut akoestische modellen!

Joost de Ruig
6 januari 2016, 22:36
Welkom en veel plezier hier!

Ik neem aan dat je het hebt over akoestische gitaarversterkers?

Wat is ongeveer je budget en waarvoor wil je hem gaan gebruiken?

Zelf heb ik jaren de Roland ac-40 gebruikt.

GerritHuisman
6 januari 2016, 22:58
Idd. akoestische versterker voor thuis gebruik. Budget max 200 euro. Hoeven niet allemaal van die effecten op te zitten, maar wel een goed geluid. (folk / Jazz)

jutter
6 januari 2016, 23:05
Welkom Gerrit!

Joost de Ruig
6 januari 2016, 23:10
Voor thuisgebruik is de Yamaha THR 5A een leuke optie. Heel klein, maar verrassend goed. De Peavey Ecoustic E208 is ook aan te bevelen.

GerritHuisman
7 januari 2016, 10:32
Bedankt voor de Info! Nu kan ik wat gerichter gaan zoeken.

Brad
7 januari 2016, 13:28
Welkom , de Ibanez T30U Troubadour versterker kost rond de 200 euro

http://www.bax-shop.nl/akoestische-gitaarversterker/ibanez-t30u-troubadour-30w-akoestische-gitaarversterker/product-details.html?gclid=CJ2C2O3Yl8oCFUuNGwoddMUP7g

beruk
8 januari 2016, 19:24
Welkom!
En dan nu de serenade:

https://www.youtube.com/watch?v=K1D5PzuJC-A


:soinnocent:

Duhsjaak
9 januari 2016, 07:27
Een echte serenade, aangeboden door Beruk.....
Dan weet je dat je acceptatie een feit is. Niet voor te stellen dat je je niet langer hoeft voor te stellen. Of zoiets.

Ik weet te weinig van je gear om daar iets zinnigs over te zeggen. Dus dat laat ik aan anderen over.
Welkom hier dus en veel plezier.
Vriendelijke groet, Gus


Edit
Het blonde moppie van Dekzeil wordt netjes ingepakt op 12 maart 2016 aan het bestuur van de Noorder Gitaardag overhandigd. Daar is ze door jou op te halen. Zij is boven de 18 natuurlijk. WL even legitimatie meenemen, zodat het Bestuur weet dat ze aan de goede Gerrit wordt meegegeven. Enjoy!