PDA

View Full Version : Een onbedoelde kunstzinnige foto van mijn Strat.



Wouter J
4 januari 2016, 19:16
Eigenlijk was het mijn bedoeling om een foto van mijn strat te nemen die als achterkant van mijn aankomende solo CD zou dienen. Maar toen ik de foto wou renderen naar zwart-wit ging er iets mis en kreeg ik DIT als resultaat, wat ik uiteindelijk zo vet vondt uitzien dat ik het maar zo gelaten heb.

http://img03.deviantart.net/f4ab/i/2016/004/a/2/to_infinity_by_rastasaiyaman-d9mqgwn.jpg

Hendrik1970
4 januari 2016, 19:36
Ziet er cool uit,
Als je dit in gedachten had en het probeerde te maken zou het waarschijnlijk nooit lukken.

Groet Hendrik.

Noid
4 januari 2016, 19:52
Toffe foto Wouter!

the sure thing
4 januari 2016, 20:06
Super!!






Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk

edje kadetje
4 januari 2016, 20:09
Ziet er cool uit,
Als je dit in gedachten had en het probeerde te maken zou het waarschijnlijk nooit lukken.

Groet Hendrik.

Dan zou je een mooie zwart-wit-foto hebben gehad waarschijnlijk.

Hendrik1970
4 januari 2016, 20:11
Waarschijnlijk niet..........

Tupelo
4 januari 2016, 20:49
Gaaf, van je vele artistieke uitspattingen is dit één van de beste; moet je vaker doen, zo een misser maken. :)

Tabula Rasa
4 januari 2016, 20:55
Probeer eens zo'n SG met stratneck zo te fotograferen.

Plant
4 januari 2016, 21:20
Dat je überhaupt op cd (met band) te horen bent is me volledig ontgaan. Een solo-cd is dan al bijzonder. Met dit plaatje als hoesontwerp kan het soloproject wat mij betreft simpelweg al niet meer stuk :)

Zoals al gezegd: Als je het zo zou willen maken zou het je niet lukken, dit is echt puur geluk! Een echte eye-catcher waar je naar blijft staren en details blijft ontdekken. Prachtig!

Hotpepper01
4 januari 2016, 23:03
Gave foto zeg. Als je CD net zo goed wordt....

Wouter J
5 januari 2016, 00:16
Dat je überhaupt op cd (met band) te horen bent is me volledig ontgaan. Een solo-cd is dan al bijzonder. Met dit plaatje als hoesontwerp kan het soloproject wat mij betreft simpelweg al niet meer stuk :)

Zoals al gezegd: Als je het zo zou willen maken zou het je niet lukken, dit is echt puur geluk! Een echte eye-catcher waar je naar blijft staren en details blijft ontdekken. Prachtig!
Ik ben te horen als bandlid op "We said it from the first, we are the Worst" (niet mijn titel) van de Punkband The Worst. En ik ben te horen als bandlid op "Stand your Ground" van Slavantas.

Twee van de liedjes die op "The return to Blueberry Hill" zoals mijn CD gaat heten, komen te staan waren voor Slavantas geschreven maar door onze zanger toendertijd geweigerd.

Overigens kan ik niet zeggen dat mijn opnames bij The Worst en Slavantas zo denderend waren, dat was omdat we in beide gevallen te maken hadden met producers die er niets van konden. Niet zo met dit project, ik heb Maarten Driessen die een hele goede vriend van me is in de hand genomen. Maarten is drummer bij Povereign en heeft ook bij Draztic Lee Spaztic gespeelt. Met hem weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb.

Overigens gaat dit niet de cover worden, die wordt zoals ik het me had voorgesteld in stemmig zwart-wit, een close up van mijn handen op de toets van mijn Peavey T-15. Een foto uit de sessie waar ook deze foto van kwam.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10955231_795581733888839_3166113512818367361_n.jpg ?oh=c01e3709b2a6f12244874cb9adcc36f6&oe=5703C580

MikeD
5 januari 2016, 08:27
psychedelisch.. ik krijg er gewoon vertigo van..... wel gaaf. en nou weet je dus niet hoe je dat voormekaar gekregen hebt?