PDA

View Full Version : Hagelslag (Harry Sacksioni) Bozo 12 string



Harald
3 januari 2016, 10:56
Slaggitaar op een 12 string, met stunt einde... fijn, als er precies bij de allerlaatste aanslag toch nog even iets moet misgaan.... dan maar proberen een pokerface te houden :D

Van de eerste LP van Harry Sacksioni, hier op de Bozo.


https://www.youtube.com/watch?v=4v5Aty8ZMUY

Enjoy!

Joost de Ruig
3 januari 2016, 11:01
Hij is weer leuk! Bovendien, de aanblik op een Bozo doet mij altijd goed. Harry S had/heeft er zelf twee, maar dan de handgebouwde Joegoslavische versie. Maar deze is ook erg mooi hoor!

beruk
3 januari 2016, 11:05
Sustainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:cheerup:
Goed gedaan!

Harald
3 januari 2016, 11:07
Thanks! Klopt, de sustain van dat ding is bizar.

Rizz
3 januari 2016, 11:13
Ghehehe :D

Gaaf nummer! Die kunstnagels houden het bij mij nog geen slag uit.. Vond dit al lang. :)

Jedeel
3 januari 2016, 11:22
Héérlijk Harald!!!

Ernest01
3 januari 2016, 11:28
Prachtig geluid van die gitaar. Maar ja, haalt het niet bij mijn Yahama..... :hide:

Waanzinnige sustain inderdaad. De compositie vind ik niet zo 'sterk', maar die is ook niet van jouzelf...
Het einde vond ik wel meevallen hoor. En je kunt zo aanschuiven aan de pokertafel....

Mooie opname ook, goede mic-opstelling.

Harald
3 januari 2016, 14:35
Thanks! @ Rizz : Zonder nagels zou dit niet echt geweldig klinken, of je zou met een plectrum moeten spelen. Wat ik nu doe werkt best aardig. Ik verstevig mijn eigen nagels met lagen papier met nagellijm. Zelfde idee als de Savarez nagelkit, maar veel goedkoper. Cosmetisch niet ideaal, maar acrylnagels hadden bij mij ook het nodige te lijden. Die zien er na een week of twee ook niet meer uit.