PDA

View Full Version : Waarde Marshall vs100 ??



Riny
2 januari 2016, 17:47
Heb interesse in een Vox AC15C1 dus mag de Marshall VS100 naar een nieuw baasje.
De versterker is van +/- 1992/94 en verkeerd in een perfecte staat.
Afgelopen week een nieuw ECC83 buisje geplaatst dus gereed voor vele jaren speel plezier.

Nu mijn vraag, zonder de versterker af te zeiken, wat kan ik hier redelijkerwijs nog voor vragen?

De Tolex is in een perfecte staat en het speakerdoek (vernieuwd-origineel)
Met originele nieuwe footswitch.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/793212/Versterkers/Marshall-001b.JPG

Sander-H
2 januari 2016, 17:54
Op Marktplaats vragen ze er gemiddeld 250 euro voor dus gooi hem erop en kijk of er iemand bijt.

Op zich zijn het leuke versterkers, ik heb er vroeger ook 1 gehad. Toen tweedehands voor 200 gulden gekocht en in 2003 voor 250 euro verpatst dus dat was een goede investering :)
Ik kan me herinneren dat je het volume thuis niet te ver moet openzetten want dan doen je oren pijn.

Ik zie op je foto ook alle volumeknopjes naar beneden staan :D

arcane
2 januari 2016, 18:13
Wel graag in je mp advertentie zetten dat hij in goede staat verkeerT.

Ik denk dat driekwart van de advertenties die fout bevat :p

Baker
2 januari 2016, 18:24
áls ie in goede staat verkeert. Want, hoe zijn de potmeters? Kraken ze een beetje of een heleboel?. Kenmerkend voor die valvestates.

Joost de Ruig
2 januari 2016, 18:53
€220 - €260 lijkt mij. Succes met de verkoop.

telerocker
2 januari 2016, 18:56
In deze staat idd zo rond de 250 euro. Als beginnend gitarist heb je daar een leuke versterker aan.

Riny
2 januari 2016, 20:19
Alles is perfect aan de Marshall VS100 dus ook geen krakende potmeters want dergelijke rommel wil zelf ook niet zal er ook niemand anders mee op willen zadelen.
Daarbij muzikanten onder elkaar moeten elkaar geen oor aannaaien, zou het niet op mijn geweten willen hebben.
Bedankt voor de eerlijke reacties zover, denk dat ik hier wel iets mee kan.

big dooley
3 januari 2016, 02:11
áls ie in goede staat verkeert. Want, hoe zijn de potmeters? Kraken ze een beetje of een heleboel?. Kenmerkend voor die valvestates.
de 1ste generatie wel, de 2de generatie waaronder dit model niet meer

als ie echt top is 300 vragen... zakken kan altijd nog