PDA

View Full Version : LondonCity - PowerCity



oldguitartubefan
30 december 2015, 16:24
in navolging/antwoord op Novanex discussie deze :
heb ooit een volledige revisie gedaan aan een PowerCity , model Super Amplifier . Was afkomstig van Haarlem Electronics Rozenstraat 24 , dus niets te maken met de LondonCity amps van De Waal uit A'dam ???

tmms
30 december 2015, 17:53
Super amplifier stond op alle LC-achtigen, DEA... is het type. Volgens mij zijn het allemaal dezelfde versterkers, qua onderdelen. SuperCity hoort ook in dat rijtje, en er was er nog één, ben ik de naam van vergeten.

Hendriks
30 december 2015, 20:34
Power City is weer nieuw leven ingeblazen , komt nu uit de provincie Groningen en het zijn nu amps uit het hogere segment.

Erik de Perik
30 december 2015, 21:12
Super amplifier stond op alle LC-achtigen, DEA... is het type. Volgens mij zijn het allemaal dezelfde versterkers, qua onderdelen. SuperCity hoort ook in dat rijtje, en er was er nog één, ben ik de naam van vergeten.

Fane, ZZZ?

Midwolda
30 december 2015, 21:20
Super amplifier stond op alle LC-achtigen, DEA... is het type. Volgens mij zijn het allemaal dezelfde versterkers, qua onderdelen. SuperCity hoort ook in dat rijtje, en er was er nog één, ben ik de naam van vergeten.

Sound City?

Erik de Perik
30 december 2015, 21:37
Sound City?

Die kwam uit Engeland.

tmms
31 december 2015, 10:57
Power City is weer nieuw leven ingeblazen , komt nu uit de provincie Groningen en het zijn nu amps uit het hogere segment.

Hebben een facebookpagina zag ik, mmm, Mercury transformers, heb ik iets tegen, veel te duur voor pakketje blik met draad, moet binnen proporties blijven, altijd een probleem met die yanks:D.