PDA

View Full Version : Wie heeft hier de Bass Bible???



Jeremy B.
21 juli 2003, 14:19
jah mensen!!!

wie heeft hier de Bass Bible van Paul Westwood???

ik zoek 'm eigenlijk al een tijdje in PDF formaat 8-)

eventueel heb ik voor de liefhebbers ook nog:

Bill Evans Fakebook
The Jazz Fakebook
The Realbook Volume I
The Realbook Volume II
The Realbook Volume III
Libary of Musiscian's Jazz
The Colorado Cookbook
Jazz LTD
The New Realbook Volume I
The New Realbook Volume II
The New Realbook Volume III
The Book - Commercial.

en allemaal in PDF formaat.

J.

frenske
21 juli 2003, 14:46
Ken je die niet ergens op internet zetten, zo dat de mensen het kunnen downloaden?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een semi-gevorderde lesboek, zit daar wat van tussen.

Jeremy B.
21 juli 2003, 15:27
dit zijn allemaal uitgeschreven jazzstandards en wat fusiondingen... veelal akkoordenschema's

als je dat lesboek wilt hebben moet je dus de Bass Bible hebben :roll:

J.

frenske
21 juli 2003, 15:53
Aaaaaaaah, life is a bitch! :evil:

basswasp
21 juli 2003, 16:14
Hoe kom je allemaal aan die boeken in PDF-formaat? Allemaal gekocht en ingescand als reservecopie? :-?

Als het niet te veel moeite is, ben ik wel geïnteresseerd in al die boeken. Het lijkt me handig als iemand (evt ik) deze boeken upload zodat ze voor iedereen makkelijk te downloaden zijn :cool:

niels_r
21 juli 2003, 16:42
Hoe kom je allemaal aan die boeken in PDF-formaat? Allemaal gekocht en ingescand als reservecopie? :-?

Als het niet te veel moeite is, ben ik wel geïnteresseerd in al die boeken. Het lijkt me handig als iemand (evt ik) deze boeken upload zodat ze voor iedereen makkelijk te downloaden zijn :cool:

De meeste boeken (ook lesboeken voor school scheelt veel geld!!) zijn wel op internet als pdf te vinden.

Dat idee van uploaden is inderdaad goed. Ik wil die boeken wel eens even doorkijken en kijken of ik er nog wat aan heb.

Groeten Niels

Jeremy B.
21 juli 2003, 20:43
Ik heb die boeken zo als PDF gekregen van een vriend van me. Het is bij elkaar zo'n 625 MB (1 cd'tje vol á 70 eurocent? :-D ) aan materiaal.

Ik wil ze best ergens uploaden, maar waar?

J. :lol:

basswasp
21 juli 2003, 20:47
Laten we 20 lycos accounts openen en dan komen we er wel ;)

Misschien bestaat er een programma waarmee we die bestanden naar elkaar direct kunnen verzenden? Een soort MSN Bestand Versturen, maar dan beter...

Jeremy B.
21 juli 2003, 22:27
Jahm ik wil best een FTP account opzetten, maar dat gaat ten koste van m'n downloadsnelheid :o

als je die realbooks wil hebben moet je maar op MSN komen ofzo.. kweet 't ook niet anders!

J.
basssssplayer@hotmail.com

Phyrexian
22 juli 2003, 09:46
Ik heb webspace zat http://www.everlasting.be/

Als ik aan de files zou kunnen geraken op één of andere manier, dan wil ik ze gerust op mijn site zetten.

Jeremy B.
22 juli 2003, 11:17
nou, geef me een upload account dan zet ik ze erop!

J. 8-)

basswasp
22 juli 2003, 12:51
:cool:

niels_r
23 juli 2003, 16:03
Hmmz.. heeft dan niemand wat ruimte om die dingen even te parkeren? Gisteren heeft Jeremy me een zo'n boek via msn gestuurd (nog bedankt he!) en dat duurt even.. 97 mb via msn sturen ;)

Groeten Niels

basswasp
23 juli 2003, 16:08
Toevallig zat ik ook net even dit topic door te lezen... ik wachtte er eigenlijk op totdat de boeken zouden verschijnen op www.everlasting.be

Phyrexian
23 juli 2003, 16:39
Alright people,

ik kan tot 50Mb uploaden, de overige 50 Mb op m'n server zijn al ingenomen door andere stuff.

als je interessante pdf's hebt, dan mag je er me altijd een mailtje over sturen.

ik stel voor dat ik dan files voor een week online zet, erna gaan ze er af voor andere. goed?

hoofd
26 juli 2003, 16:57
<bump>

Mij best, ik ben best benieuwd naar die boeken.