PDA

View Full Version : Wat is een redlijk goede maar toch goedkope beginnersgitaar.



robpeters87
21 juli 2003, 12:27
Mijn broertje begint net en hij wil ook een electrische gitaar, hij heeft niet zo'n groot budget..... Ik zat zelf aan een squier ofzo te denken maar noem nog eens wat en is er niet een soort universele prijslijst IN EUROs op het internet met een beetje van alle merken erin.....

ben???
21 juli 2003, 12:36
ik zou tweedehands kijken...

Maiden Michiel
21 juli 2003, 12:43
Of een Jackson uit de performer serie, die moet je voor +/- 350 tot 400 euro opd e kop kunne tikken, kun je jaren mee vooruit

lupoloco
21 juli 2003, 12:47
voor die prijs heb je al eentje uit de x-serie

Harry
21 juli 2003, 12:49
op marktplaats stond laatst een DeArmond M75T voor 375 euro. Prima gitaar voor weinig geld, ik heb er ook zo een. Als je broertje metal wil gaan spelen kan hij zo'n ding kopen zoals Maiden Michiel noemt.

wietse
21 juli 2003, 13:14
als je effe de zoek functie gebruikt zal je zien dat die vraag heel vaak gesteld is.
zou ook eens naar yamaha gitaren kijken goedkoop en goede kwaliteit perfecte beginners gitaren.
en 2ehands natuurlijk maar wat is zijn budget want er moet denk ik ook nog een versterker bij.(als ie die al niet heeft)
ben zelf begonnen op een animal helemaal geen slechte gitaar voor het geld.

Ic3gl0vE
21 juli 2003, 13:29
Of een Jackson uit de performer serie, die

Die van mij was 350 nieuw :-D Maar dat was ook wel echt mazzel.
Alleen vind ik 350-400 euro niet echt voor een klein budget... aangezien er ook over Squier gepraat wordt, die toch wel een stuk goedkoper zijn.

Ze hebben bij musik-produktiv weer kortingen tot 70%. Misschien staat daar iets leuks tussen

badly ignored
21 juli 2003, 15:18
Dean Avalanche 169€ bij de Feedback

http://members.lycos.nl/publicenemysquad/bartnewgitaar.jpg