PDA

View Full Version : Prettige feestdagen etc..



ericg
20 december 2015, 22:10
Hallo iedereen,

Dank voor de vele informatie, ik heb er veel van opgestoken. En iedereen prettige feestdagen.

gr Eric

Joost de Ruig
20 december 2015, 22:26
Op een enkele trol na, heb ik het dit jaar ook leuk gehad op GN. En als we voor die enkele trol een sociale functie vervullen, prima toch :) Verder was het leerzaam, vermakelijk en soms gewoon een leuk tijdverdrijf. Fijne feestdagen allemaal!

ericg
21 december 2015, 15:20
Nou ja, ik vind ieders bijdrage hier uitstekend. Het ging wel eens hard tegen hard, maar wat een kennis zit hier! Vooral Cluseau en Nico Verduin en Fredjuh vond ik goed, ze hebben me wel echt iets geleerd. :ok:

gitaarvrouwtje
22 december 2015, 00:30
https://media.giphy.com/media/l0OWj2VUuIxhlsoBq/giphy.gif
prettige feestdagen en een TOP 2016 wens ik iedereen

Agent_Smith
22 december 2015, 10:06
Vooral Cluseau en Nico Verduin en Fredjuh vond ik goed, ze hebben me wel echt iets geleerd. :ok:

Dat zijn met recht onze steunpilaren in deze afdeling!

tmms
22 december 2015, 10:58
Plus de bijdragen van @guitarnijboer, vaak een zeer nuttige schakel tussen theorie en praktijk, idd een schat aan expertise hier aanwezig:ok:.

ericg
22 december 2015, 12:33
Precies, @Guitarnijboer niet te vergeten, ook bedankt. :-D

Agent_Smith
23 december 2015, 12:10
Precies, @Guitarnijboer niet te vergeten, ook bedankt. :-D

Oja, uiteraard!

tmms
23 december 2015, 13:46
Zekers, kan me het gelijkstroomgloeivoedingsprojectje in de radio nog goed herinneren:D. Met expliciete dank aan cluseau en Nico wier bloeddruk waarschijnlijk hoger opliep dan mijne was destijds, ihkv algehele abstinentie van middelen, mijn hemel wat een barre tijd was dat:soinnocent:. Ga 'm trouwens uitbreiden naar class5 specificaties, mooie versterker is dat.

fredjuh
23 december 2015, 14:38
Bedankt. :) Iedereen ook fijne dagen gewenst!

Mijn bijdrage is wisselend maar ik lees altijd mee. 9/10 keer zijn Nico en Frans (cluseau) of anderen me voor dus dan hoef ik niet te reageren, haha. Dat zegt wel wat over deze heren en dit forum.

Groet,

Frederik

ericg
23 december 2015, 16:37
Zeker Fredjuh (hoest met je studie?). En ik heb de fout gemaakt zomaar een versterker te bouwen zonder even goede pro's even om wat hulp en kennis te vragen. Ach ja, tis een leerproces.;)

Buxtra
23 december 2015, 20:32
Iedereen fijne dagen en iedereen bedankt voor werkelijk alle moeite.

Het lezen, de expertise (ligt nu eenmaal niet voor het oprapen) en het ook nog eens over willen brengen op een lerende en vermakelijke manier. Hulde aan een ieder op het forum. Blijft toch een leuk fenomeen, dat mee lezen/leven als er (een probleem) gepost wordt!

Alle experts: blijf uit de buurt van vuurwerk!

Bux

miyaru
24 december 2015, 17:27
Soms gaat het er ruig aan toe naar elkaar toe, maar meestal zijn de mensen hier heel behulpzaam. Ik leer hier veel, en heb het naar mijn zin op Gitaar Net. Ik wens jullie fijne feestdagen, en een voorspoedig 2016 - en let op met vuurwerk voor oortjes en handen!!!!!

Robin.

ericg
24 december 2015, 23:38
Ik kijk ook af en toe, vanwege tijdgebrek, maar altijd zijn de discussies interessant en vol humor...