PDA

View Full Version : aantrekkelijke aanbieding oscilerende spindelschuurmachine



Cocobolo
19 december 2015, 23:43
Alleen bij afhalen is hij slechts 79,99 euro. Dat is naar mijn mening heel erg goedkoop.

Ik heb er al een (een grotere) maar misschien dat de zelfbouwers onder ons graag op de hoogte zijn van deze aanbieding want meestal zijn ze al snel richting de 150 euro.

Zie hier : https://www.hbm-machines.com/producten/schuurmachines/cilinderschuurmachines/hbm-profi-oscilerende-binnenschuurmachine-1

RS-Rik
20 december 2015, 10:13
Zo eentje zou ik graag nog hebben, volgende week een dagje naar HBM dan.

Thanks voor de heads up!

Feter
20 december 2015, 10:24
Naar... Ik heb een week geleden deze nog gekocht, maar de voor de volledige prijs..

rickkoorman
21 december 2015, 09:03
Best redelijke machine . Ik heb er vorig jaar eentje gekocht, geen moment spijt van gehad.

Mdcsusa
24 december 2015, 15:02
Thanks voor de tip!

Gisteren eentje gehaald.

nusti
28 december 2015, 20:22
Iemand die hier nog langs gaat er een naar me op kan sturen? Verzendkosten zijn natuurlijk vergoed.
Is een beetje ver rijden en als ik het bestel kost het me €50 meer.

Rizz
28 december 2015, 20:28
Ik woon er om de hoek, rij er iedere dag langs. Stuur maar een pb

RS-Rik
28 december 2015, 21:12
Op 23 december eentje gehaald.

Prima machine, vandaag even goed getest en de binnenkanten van de hoorns van een Jazzmaster mee geschuurd. Moer om de rollen mee te verwisselen loopt soepel en zonder speling en de bijgeleverde sleutel past heel goed (geen speling wat later uitmond in slijtage op de moer). De rubber rollen passen goed om de spindel, handvast aandraaien van de moer volstaat. De niet- instelbare snelheid was prima voor zowel Loofceder als Padoek teststukjes. Ook de casing en de knoppen zijn van degelijk materiaal, voelt niet goedkoop aan. De machine maakt niet heel veel geluid, op mijn balkon zeker te gebruiken zonder de hele flat gek te maken. Al met al een aanrader, de eerste ervaring met HBM.

De rest van het assortiment van HBM... het is vooral zelf kijken en dan de beslissing maken. Die dag ook wat raspen en centerpunten gehaald en die zijn ook prima.

Rikkert
28 december 2015, 23:32
Ik heb hem ook gehaald vorige week! Vandaag even uit de doos gehaald, ik merkte alleen op dat de middelste sluitring niet een passend boorgat heeft. Deze past nu dus niet over de as heen.
Verder lijkt het me een prima machine, binnenkort maar eens even testen!

nusti
31 december 2015, 12:19
Ik heb het net binnen gekregen met grote dank aan Rizz, die hem voor me gehaald heeft en opgestuurd.
Ik ga er vanmiddag even een mal mee afmaken en kijken of het bevalt.

Feter
31 december 2015, 12:30
Ik heb hem al een tijdje binnen (voor de actie) en ben er zeer tevreden over!
Een aanwinst voor m'n bescheiden werkplek!
Had er meteen verschillende rollen bij gekocht met verschillende korrel diktes.
Het afzuigsysteem werkt ook top, stofzuiger er op en je hebt nagenoeg geen last van stof.

Aanrader.