PDA

View Full Version : Een beetje ouder



Evil-lyn
17 december 2015, 17:32
Hoi.

Zes jaar geleden al eens rondgekeken en nu weer op zoek naar informatie. Ik hoop dat het hier nog steeds zo gezellig is. :blast:


Groetjes,

Evil-Lyn

Plant
17 december 2015, 22:40
Welkom terug. Je naam belooft wat ;)

Evil-lyn
17 december 2015, 23:21
Die naam heeft pa verzonnen en klinkt een stuk stoerder dan mijn echte naam. In het echt ben ik niet evil hoor eerder het tegenovergestelde van slecht. Ik heb net eventjes in het off-topic deel gelezen maar daar word je ook niet heel vrolijk van hoor. Ik kom ook niet om daar rond te hangen want dan heb ik het gauw gehad daar.

Han S
18 december 2015, 00:24
Heej, off topic is het leukste van dit forum.

Brad
18 december 2015, 01:07
Ik heb net eventjes in het off-topic deel gelezen maar daar word je ook niet heel vrolijk van hoor. Ik kom ook niet om daar rond te hangen want dan heb ik het gauw gehad daar

Dat kan ik mij toch wel voorstellen dat niet iedereen kan waarderen wat daar soms gebezigd word

Evil-lyn
18 december 2015, 19:15
Heej, off topic is het leukste van dit forum.

Het komt vast doordat ik niemand ken en met sommige heb ik nu al bedenkingen want ze lijken gewoon niet zo aardig. De info die ik zoek is niet te vinden in off-topic dus het maakt niks uit dus.

Han S
18 december 2015, 20:45
Op een ander forum is ook zo'n gozer die op dat forum een enorme eikel lijkt, moet overal op reageren en vaak bij het irritante af.

Maar afgelopen dinsdag was hij bij me op bezoek en blijkt hij best een aardige peer die graag anderen daadwerkelijk helpt.

Harry
18 december 2015, 23:36
En zo zijn wij ook. Het lukt al een paar jaar niet om bij elkaar te komen maar het was altijd dikke pret.

Evil-lyn
20 december 2015, 10:46
Het is niet vervelend als je zegt wat je denkt en ook van een paar scheldwoorden ga ik niet huilen maar hoe dat het hier soms gaat is erg kinderachtig. En dan denken ze erg grappig te zijn ofzo en dat zijn ze helemaal niet want dat kun je wel zien wat de anderen zeggen. Soms lees ik wel eens van die oude topics uit het archief en dat is wel lachen soms. Je leest dan ook hele andere namen.

Brad
20 december 2015, 12:45
Je hebt helemaal gelijk dat het er soms erg kinderachtig aan toe gaat ja . En dat is best wel vreemd als je bedenkt dat het volwassen mensen zijn die soms zelfs de zestig gepasseerd zijn

Maar ja , als je in het nieuws die gevallen hoort over pesten op het werk en dergelijke dan zou je bijna denken dat dat gedrag normaal is

Misschien verwachten we wel teveel van mensen

Han S
20 december 2015, 12:59
O, o,o,o,o, wat hebben we hier toch een tere zieltjes tegenswoordigs. Er zit onder elke post een driehoekje van de meldknop en als je er echt moeite mee hebt kun je daar op drukken.

Vroeger hadden we forumleden als hoofd, die het zelfs tot moderator heeft geschopt en dat was een geheel different piece of biscuit.
Dat waren mooie tijden, met geweldige meetings, waar Tho zijn broek uit trok en waar ook mooie dames rondliepen.

Duf zootje wordt het hier.

Brad
20 december 2015, 13:02
Niets ten nadele van jou Han , jou bedoelde ik niet . Die mooie dames kan ik overigens ook wel waarderen

D3nnis
20 december 2015, 13:12
Dat waren mooie tijden, met geweldige meetings, waar Tho zijn broek uit trok en waar ook mooie dames rondliepen.


Tussen al die geweldig lekkere kerels hier zou je toch eigenlijk veel meer mooie dames mogen verwachten? :)

Evil-lyn
20 december 2015, 13:55
Dan toch liever als die oude forummers tekeer gaan dan die nieuwe forummers. Een paar ken ik wel en die vind ik ook wel aardig maar die zijn dan ook al oud. Mijn vader heeft mij toen meegenomen naar een gitaardag boven in Nederland ergens en toen zag ik eentje die heet midwolda en gitaarkid en wietse met zijn gitaren en mc williams en ik geloof bas en dusjaak waren er ook. En die zijn hier geen eikels en in het echt ook niet wat ik weet van met wie ik gesproken heb. Nu is het ook moeilijk uitleggen maar laat ook maar want straks is het hier ook off-topic he.

wietse
21 december 2015, 18:33
Mijn vader heeft mij toen meegenomen naar een gitaardag boven in Nederland ergens
12 maart is hij er weer die gitaardag, schrijf maar in je agenda.
wat kinderachtig aangaat, gitaar.net forum dan zijn we hier allemaal volwassen en behulpzaam.

FNaRK
21 december 2015, 19:59
dit vraagt om een welgemeende GitaarNet welkoms-groet !!


S H S

Tabula Rasa
21 december 2015, 20:54
Da's dan weer erg aardig van je. Mis alleen het grote roze lettertype. Dat maakte het altijd extra vriendelijk in het verleden.

grayfink
21 december 2015, 21:16
Saluut, Hallo Schoonheid?

Evil-lyn
22 december 2015, 00:04
12 maart is hij er weer die gitaardag, schrijf maar in je agenda.
wat kinderachtig aangaat, gitaar.net forum dan zijn we hier allemaal volwassen en behulpzaam.
Ik vond die gitaardag erg leuk om mee gemaakt te hebben en mijn vader heeft er ook van genoten maar eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel te zoeken. Dat jullie hier behulpzaam zijn dat weet ik wel want ik lees ook andere topic voordat ik kom zeuren met mijn meisjes gitaar vragen.

dit vraagt om een welgemeende GitaarNet welkoms-groet !!


S H S
Lief van je ik voel een warme gloed door mijn lichaam stralen en vraag me af waarom ik niet eerder zo welkom geheten ben.

Da's dan weer erg aardig van je. Mis alleen het grote roze lettertype. Dat maakte het altijd extra vriendelijk in het verleden.
Hahahahaha roze is niet helemaal mijn kleur niet dat ik alleen maar zwart draag of zo maar roze doet me ook niks

Saluut, Hallo Schoonheid?
Ja was jij ook van de gitaardag want je naam zegt me wel iets maar die vraagteken zegt mij dat je mij niet kent denk ik.

Zeg knark je hebt het het hier wel tegen een dame , een vrijgevochten dame naar mijn idee maar wel een dame
Waarom denk jij dat ik een dame ben omdat ik niet zo gauw boos doe of wanneer vind jij iemand een dame dan?

Brum
22 december 2015, 06:54
Is dit niet wat voor jou, Brad?

http://www.breikraam.nl/community/

Ik denk alleen maar mee hè, niet boos worden.

Evil-lyn
22 december 2015, 07:05
Een dame is simpelweg iemand van het vrouwelijk geslacht . En uit ervaring weet ik dat niet elke dame iets dergelijks kan waarderen

Maar als jij er geen moeite mee hebt vind ik dat prima hoor

Nou lang niet alle vrouwen zijn dames en lang niet alle dames zijn vrouwen al zouden ze dat graag willen zijn als je hun zou zien. Maar ben jij dan wel een heer die dames echt kan herkennen of ken je geen verschil zien tussen juffertjes en trutjes en dames want dat verschil wil nog wel eens niet gezien worden.

wietse
22 december 2015, 09:48
brad is onze forummoraalridder die zich druk maakt over dingen waar ieder ander nog niet eens een wenkbrauw van optrekt, het is maar dat je het weet, gewoon niet op zijn gezwam ingaan.
en brad een heer? nee niet echt, al denkt hij zelf van wel.

HaroldA
22 december 2015, 10:07
Op een ander forum is ook zo'n gozer die op dat forum een enorme eikel lijkt, moet overal op reageren en vaak bij het irritante af.

Maar afgelopen dinsdag was hij bij me op bezoek en blijkt hij best een aardige peer die graag anderen daadwerkelijk helpt.

Ben ik bij je langs geweest? :???:

Duhsjaak
22 december 2015, 10:21
@Evil-Lyn (voor de zekerheid)
Als je je bedenkt voor de Noorder Gitaar Dag en je wilt mee rijden met deze of gene laat dat dan even weten.

Een dagje überrelaxed ouwehoeren met gasten die ook gitaar spelen is altijd wel gezellig.
Er is altijd wel iemand in jouw stuk van het land die die kant op gaat. EN je ook weer terug wil brengen.

Vriendelijke groet, Gus

Kim Wilson
22 december 2015, 10:43
Ja hoor, een vrouw in het welkomst-subforum en de kerels komen er weer op af als vliegen op de strooppot...

:D


Welkom (terug), Evelien! Blijf alsjeblieft hangen, dan zul je erachter komen dat het eigenlijk best een hele leuke club mensen is hier. Veel ken ik ook in het echt, en het zijn echt leuke mensen. Dat ze hier af en toe een beetje komen piemelmeten moet je ze maar vergeven.

FNaRK
22 december 2015, 12:40
Zeg knark je hebt het het hier wel tegen een dame , een vrijgevochten dame naar mijn idee maar wel een dame


ik geloof niet dat ik op jouw commentaar zit wachten ....

wietse
22 december 2015, 18:38
Dat in tegenstelling tot wietse die vind dat je respect moet verdienen .


iedereen begint met een bepaald nivo aan respect, de basis, naarmate je iemand beter leert kennen dan neemt dat respect toe of af na gelang de gedragingen van dat persoon, wil je meer dan de basis hebben dan moet je aantonen dat je dat waard bent, respect werkt beide kanten uit ben je respectvol dan krijg je dat terug.
het moet wel gemeend zijn, en jij zit veel te veel in je ivoren toren te doen of jij moreel superieur bent aan de andere forumleden, respect van jouw kant is een farce met die neerbuigende toon in veel van je moraliserende posts.
dus verwacht dan ook geen respect terug, als je het hier zo erg vind sodemieter dan op, je bent niet verplicht om hier te zijn.
ik kan voor mensen als persoon nul respect hebben maar voor wat ze verricht hebben cq kunnen wel weer, en andersom.
respect wordt helaas ook veel verward met angst, als er een paar marokkaanse schoffies naar je roepen dat je respect voor ze moet hebben bedoelen ze eigenlijk je moet bang voor ons zijn.

Evil-lyn
22 december 2015, 19:17
@Evil-Lyn (voor de zekerheid)
Als je je bedenkt voor de Noorder Gitaar Dag en je wilt mee rijden met deze of gene laat dat dan even weten.

Een dagje überrelaxed ouwehoeren met gasten die ook gitaar spelen is altijd wel gezellig.
Er is altijd wel iemand in jouw stuk van het land die die kant op gaat. EN je ook weer terug wil brengen.

Vriendelijke groet, Gus

Dag Gus! Ik heb al mijn rijbewijs gehaald dus met de auto van mijn ouders zou ik er naar toe kunnen.
Ja hoor, een vrouw in het welkomst-subforum en de kerels komen er weer op af als vliegen op de strooppot...

:D


Welkom (terug), Evelien! Blijf alsjeblieft hangen, dan zul je erachter komen dat het eigenlijk best een hele leuke club mensen is hier. Veel ken ik ook in het echt, en het zijn echt leuke mensen. Dat ze hier af en toe een beetje komen piemelmeten moet je ze maar vergeven.
Ik ben wel wat gewend en ben niet zo teer opgevoed maar ik ben wel voorzichtig op sociale media en dan maakt het me niet uit of dat Facebook is of op iets zoals deze forums. Zo weet ik dat het niet goed is om maar alles over jezelf te vertellen maar ik kan wel vertellen over mijn gitaar spullen maar mijn echte naam of waar ik woon in welke stad zeg ik niet.

Evil-lyn
22 december 2015, 19:27
Dit is nou een voorbeeld van een respectloze post :crazyhappy:

Ik weet niet tot hoe ver dat basis respect bij jou gaat maar bij mij heel ver . En ik heb het idee dat wanneer mensen bij jou meer willen krijgen dan die basis ze eerst een tijdje naar jouw pijpen moeten dansen

Bij mij niet , mensen dien je in beginsel ten volle te respecteren , blijken ze irritant gedrag te vertonen of erger dan is het een andere zaak

Waarom daag jij altijd iedereen uit?

Brum
22 december 2015, 20:10
Nou weet ik waar me dit aan doet denken:


http://www.zideo.nl/playzideo/6b346d586e6c356f

Nellyrocks
23 december 2015, 08:52
Welkom.

Ik verbaasde me al over de commotie in je 'metaltelecaster' topic maar dat komt hiervandaan. Ach. We zijn allemaal niet de beroerdste. iedereen is hier over het algemeen erg behulpzaam en redelijk maar het blijft een hengstenbal. Ik zou een beetje sarcastische opmerking ook niet willen bestempelen als respectloos. Even een kilo zout kopen en dan is het een heel leuk forum. Daarbij is het echt tof mensen in het echt te ontmoeten. We hebben een hoop toffe meetings gehad maar dat is inderdaad wel een tijd geleden.

arnoldtims
23 december 2015, 14:45
Brad. Ik ben een homoseksuele eigenwijze moraal ridder maar zie echt niet waar jij je steeds maar weer zo druk overmaakt.
Af en toe vliegt er iemand uit de bocht en dat word dan ook wel benoemd of aangepakt. Voor de rest gaat het er soms pittig aan toe in oftopic maar voor mij niks om over te janken. Soms is het ook een kliek waar je gewoon tussen moet komen door een tijdje hier aanwezig te zijn en niet gelijk als een moraal politie op te treden zonder maar ook iets van de dynamiek van dit forum te weten.
Goh het is net de gewone wereld, op een plek waar veel mensen komen heb je ook zoveel karakters en bevallen je sommige dingen niet of mag je sommige mensen niet dan richt je de aandacht toch op iets anders.

Evil-lyn
23 december 2015, 17:22
Welkom.

Ik verbaasde me al over de commotie in je 'metaltelecaster' topic maar dat komt hiervandaan. Ach. We zijn allemaal niet de beroerdste. iedereen is hier over het algemeen erg behulpzaam en redelijk maar het blijft een hengstenbal. Ik zou een beetje sarcastische opmerking ook niet willen bestempelen als respectloos. Even een kilo zout kopen en dan is het een heel leuk forum. Daarbij is het echt tof mensen in het echt te ontmoeten. We hebben een hoop toffe meetings gehad maar dat is inderdaad wel een tijd geleden.
Dank je wel Nelly fijn dat je zelf komt zien wat ik bedoel. Hij heeft al veel van zijn berichten verwijderd daarom ziet het nu er een beetje gek uit maar het was niet leuk wat hij zei. Ik vind dat gewoon niet kunnen dat je zo doet als iemand zich komt voorstellen en dan als iemand wat zegt dan komt hij met beware for de trollen en dan doet hij net alsof de ander gek is en zelf altijd gelijk heeft. Een vriend heeft me uitgelegd wat de negeerlijst doet en nu hoef ik zijn berichten niet meer te lezen.


Brad. Ik ben een homoseksuele eigenwijze moraal ridder maar zie echt niet waar jij je steeds maar weer zo druk overmaakt.
Af en toe vliegt er iemand uit de bocht en dat word dan ook wel benoemd of aangepakt. Voor de rest gaat het er soms pittig aan toe in oftopic maar voor mij niks om over te janken. Soms is het ook een kliek waar je gewoon tussen moet komen door een tijdje hier aanwezig te zijn en niet gelijk als een moraal politie op te treden zonder maar ook iets van de dynamiek van dit forum te weten.
Goh het is net de gewone wereld, op een plek waar veel mensen komen heb je ook zoveel karakters en bevallen je sommige dingen niet of mag je sommige mensen niet dan richt je de aandacht toch op iets anders.

Hoi Arnold ik ga niet zitten huilen maar die berichten die nu weg zijn waren niet aardig bedoeld in een voorsteltopic hoef je toch niet zo te beginnen denk ik. Omdat ik vroeger ben gepest op facebook ben ik gestopt met deze dingen te doen maar een vriend dacht dat het hier wel kon maar nu begint het meteen overnieuw maar ik ga lekker lezen en niks over mij vertellen en niet in off-topic ik weet wel wie aardig zijn en wie niet. Het is gewoon dat het me veraste dat het zo gauw al gebeurde maar het is wel goed zo gewoon niet meer op in gaan wat ook niet meer an door de negeerlijst. Wel stoer dat je je voorkeur zo neerzet ik weet wel dat er nog een paar hier zijn die homo zijn dat vertelde mijn vriend hier ook.

Bedankt voor jullie berichten ik ga maar weer verder met lezen en als ik een vraag heb dan ga ik wel reageren ergens.

FNaRK
23 december 2015, 17:25
Ik vraag mij af of Evil - lin weet wat die afkorting van SHS werkelijk betekend

en ik vraag me af of jij weet waar de uitdrukking vandaan komt en waarom die met volle genegenheid aan gewaardeerde forum-leden wordt toegekend ?


Voor jou heb ik voorlopig alleen maar een welgemeende "Val dood ... uitgedroogde pisvlek ... " over

Fijne Kerstdagen !

arnoldtims
23 december 2015, 17:42
Hoi Arnold ik ga niet zitten huilen maar die berichten die nu weg zijn waren niet aardig bedoeld in een voorsteltopic hoef je toch niet zo te beginnen denk ik..................

Hoop dat je snapt dat mijn bericht dan ook voor Brad was bedoeld.
Ook niet bedoeld om mijn geaardheid kenbaar te maken naar jou maar als voorbeeld voor het feit dat ik mij heel vaak beledigd kan voelen maar ook weet dat er hier gewoon grappen gemaakt worden en er niet zo zwaar aan til, terwijl Brad op elke slak zout legt.

Meestal is het erg gezellig en laat je niet teveel afschrikken.

Joost de Ruig
23 december 2015, 18:13
Wordt VDUP nu het nieuwe koosnaampje? :) :) :)

wietse
23 december 2015, 19:54
Wordt VDUP nu het nieuwe koosnaampje? :) :) :)

speciaal voor brad van fnark, dat is toch wel een teken dat fnark je heel erg lief vindt als hij zoiets roept, ik voel me gepasseerd :D.

Kim Wilson
23 december 2015, 21:32
Hier baal ik oprecht van, dat er op een ledenbestand van 15.000 man, één kloothommel een potentieel nieuw lid, en daarmee nieuwe kennis en ervaring, weg weet te pesten. Brad, wees trots op jezelf.

Evelien, ik hoop dat je blijft hangen. Nog even en dan is die trol weg, en dan wordt het weer gezellig. Het forum bestaat niet uit alleen maar Brad. :)

Jasper.
23 december 2015, 23:05
En al zou Brad blijven hangen, gewoon om lachen en niet op reageren. Als je idd niet onder je echte naam reageert waarom zou je je er dan wat van aantrekken?
Het gaat er hier soms op het eerste oog wat ruig aan toe maar de meeste dingen zijn niet zo bedoelt zoaps het lijkt. Volgens mij komt de meeste grofheid juist omdat een groot aantal leden juist zo goed met elkaar kunnen.

Je begint iig al aardig je draai te vinden, je voelt hetzelfde niveau van liefde voor Brad als de gemiddelde forumbezoeker hier volgens mij :p

Welkom iig, ik hoop niet dat mijn "overdwarse telecaster" post in je telecaster topic je heeft afgeschrikt, zo was het iig niet bedoelt.
En post ook gerust in off-topic, op 1 of 2 posters (en wat dubbelaccounts) na is het meeste zoals gezegd niet bedoeld zoals het misschien overkomt. Best gezellig daar soms.

Jasper.
23 december 2015, 23:06
En onderschat MacWilliams niet, vervelend mannetje is dat :p

Bass zit hier overigens niet meer. Die is alleen op facebook nog actief volgens mij.

D3nnis
24 december 2015, 07:36
Hier baal ik oprecht van, dat er op een ledenbestand van 15.000 man, één kloothommel een potentieel nieuw lid, en daarmee nieuwe kennis en ervaring, weg weet te pesten. Brad, wees trots op jezelf.


Niet om het een of ander, maar het potentiële nieuwe lid was al lid vanaf 2009, en borrelt nu op? Maakt mij niet uit hoor, maar het nieuwe is er wel af dan.
Bovendien, ik heb in dit topic weinig verkeerds gezegd zien worden door Brad, en volgens mij heb ik ze wel gezien, die posts.
Ben ik nou de enige die de reacties hier wat overdreven vind?
Zal wel komen omdat het hier om een (potentieel) vrouwelijk lid (vrouwelijk lid, contradictie?) gaat. Of was het toch gewoon omdat het een kans is om Brad te pesten en je die altijd moet aangrijpen?
Of mis ik iets?

Joost de Ruig
24 december 2015, 08:24
Ben ik nou de enige die de reacties hier wat overdreven vind?
Zal wel komen omdat het hier om een (potentieel) vrouwelijk lid (vrouwelijk lid, contradictie?) gaat. Of was het toch gewoon omdat het een kans is om Brad te pesten en je die altijd moet aangrijpen? Of mis ik iets?

Ik denk dat dit wel een terechte opmerking is. Hoe onhandig Brad zich soms ook uitdrukt, en hoe onverstandig hij anderen soms aanspreekt, volgens mij bedoelt hij het een stuk beter dan hij wordt begrepen. Zijn naam is nu bedoezeld en van beide kanten wordt er nu met scherp geschoten. Wat mij betreft krijgt hij een nieuwe kans om opgenomen te worden in deze gemeenschap van stringlovers die allemaal hun eigenaardigheden hebben, maar bottomline best ok zijn.

Pter
24 december 2015, 09:19
Overigens vind ik wel dat er wat meer tot 10 geteld mag worden voordat hier iemand in zijn emotie reageert, de een prikt er doorheen en een ander denkt er wellicht anders over.
DiRemy heeft na zijn eerste post ook niets meer van zich laten horen....
Maar dat is slechts mijn mening en ik tel nog niet mee(onvoldoende postcounts...sorry...:grouphug:)

Joost de Ruig
24 december 2015, 09:44
Overigens vind ik wel dat er wat meer tot 10 geteld mag worden voordat hier iemand in zijn emotie reageert, de een prikt er doorheen en de ander denkt wellicht WHINWAMBH.

Die vaardigheid zou, voor naast Brad, voor meerdere meegenomen zijn. Niets menselijks is ons echter vreemd, maar zoals een valse noot vergeven kan worden, kan onbezonnenheid dat toch ook? Wat daarbij helpt, is dat het onderkend wordt.

Nellyrocks
24 december 2015, 11:55
Brad is toch niets vergeleken met Hoofd, Joey Handsome, Tho, Glasius en alle anderen die er (helaas, op Glasius na) niet meer zijn? Dat ging er veel harder aan toe en er werd wel smakelijk om gelachen. Hilarisch als er weer iemand een ban had. Ik mis dat wel een beetje maar ik kan me voorstellen dat anderen dat niet trekken.
Hoe grof ze hier ook wel eens waren, het zijn allemaal super toffe gasten in het echt.

Pter
24 december 2015, 12:43
Wat je hier schrijft kan ook anders overkomen dan bedoeld.
En net wat je zegt, hier schiet je elkaar wellicht de tent uit terwijl je in echt goed met elkaar overweg kunt.

Evil-lyn
24 december 2015, 15:47
Als jullie moeders zou zien hoe als dat jullie met een meisje omgaan dan hadden jullie een draai om de oren gehad en misschien wel erger. Als jullie niet willen dat hier meisjes komen dan zijn jullie heel goed bezig want ik vind naar een gewone vraag om gewoon te doen dit dus niet gewoon en geen respect voor de regels zoals in die bovenste topic van hoofd. Jongens laten jullie wel met rust als ik naar andere topics van jongens kijk en als jullie altijd naar doen naar meisjes dan zul je lang alleen blijven of jullie hebben nu gewoon een hele lelijke dikke trol naast jullie. Maar gaan jullie maar door hoor met jullie gepest en respectloos gedrag want gitaarspelen kunnen jullie toch niet. Probeer maar niks anders uit te leggen jullie zijn ook lelijke groene internet trollen. En ik ben weg hier viezerikken

Niet om het een of ander, maar het potentiële nieuwe lid was al lid vanaf 2009, en borrelt nu op? Maakt mij niet uit hoor, maar het nieuwe is er wel af dan.
Bovendien, ik heb in dit topic weinig verkeerds gezegd zien worden door Brad, en volgens mij heb ik ze wel gezien, die posts.
Ben ik nou de enige die de reacties hier wat overdreven vind?
Zal wel komen omdat het hier om een (potentieel) vrouwelijk lid (vrouwelijk lid, contradictie?) gaat. Of was het toch gewoon omdat het een kans is om Brad te pesten en je die altijd moet aangrijpen?
Of mis ik iets?


Ik denk dat dit wel een terechte opmerking is. Hoe onhandig Brad zich soms ook uitdrukt, en hoe onverstandig hij anderen soms aanspreekt, volgens mij bedoelt hij het een stuk beter dan hij wordt begrepen. Zijn naam is nu bedoezeld en van beide kanten wordt er nu met scherp geschoten. Wat mij betreft krijgt hij een nieuwe kans om opgenomen te worden in deze gemeenschap van stringlovers die allemaal hun eigenaardigheden hebben, maar bottomline best ok zijn.


Graag een definitie van "stringlovers" mbt dit topic voordat ik als ouwe ..... bestempeld wordt:seriousf:

Overigens vind ik wel dat er wat meer tot 10 geteld mag worden voordat hier iemand in zijn emotie reageert, de een prikt er doorheen en de ander denkt wellicht WHINWAMBH.
DiRemy heeft na zijn eerste post ook niets meer van zich laten horen.... Maar dat is slechts mijn mening en ik tel nog niet mee(onvoldoende postcounts...sorry...:grouphug:)


Die vaardigheid zou, voor naast Brad, voor meerdere meegenomen zijn. Niets menselijks is ons echter vreemd, maar zoals een valse noot vergeven kan worden, kan onbezonnenheid dat toch ook? Wat daarbij helpt, is dat het onderkend wordt.


Wat je hier schrijft kan ook anders overkomen dan bedoeld.
En net wat je zegt, hier schiet je elkaar wellicht de tent uit terwijl je in echt elkaar goed kunt pruimen.

Han S
24 december 2015, 16:28
Wie is hier een viezerik?

BTW: als je klachten hebt over forumleden, dan zijn er altijd een paar heel lieve en begrijpende mods in de buurt. :makeup:

Pter
24 december 2015, 17:00
:grouphug:Ik zou niet willen dat je wegblijft door mijn posts, daarom heb ik ze maar enigszins aangepast....

HaroldA
24 december 2015, 17:37
Ach, het zou voor alle betrokkenen gewoon het beste zijn als GN gewoon ineens niet meer zou bestaan. Toch een aflopende zaak.

Vrolijk Joelfeest allemaal! :ok:

Kim Wilson
28 december 2015, 20:16
Als jullie moeders zou zien hoe als dat jullie met een meisje omgaan dan hadden jullie een draai om de oren gehad en misschien wel erger. Als jullie niet willen dat hier meisjes komen dan zijn jullie heel goed bezig want ik vind naar een gewone vraag om gewoon te doen dit dus niet gewoon en geen respect voor de regels zoals in die bovenste topic van hoofd. Jongens laten jullie wel met rust als ik naar andere topics van jongens kijk en als jullie altijd naar doen naar meisjes dan zul je lang alleen blijven of jullie hebben nu gewoon een hele lelijke dikke trol naast jullie. Maar gaan jullie maar door hoor met jullie gepest en respectloos gedrag want gitaarspelen kunnen jullie toch niet. Probeer maar niks anders uit te leggen jullie zijn ook lelijke groene internet trollen. En ik ben weg hier viezerikken
Nou, niet om het een of ander, maar reageer je nu zelf ook niet een beetje overdreven? Calimero...

Tunes
29 december 2015, 08:12
Gelijk heeft ze, stelletje VIEZERIKKEN :???:
























Was het niet gewoon een extra B/rat accountje ?

D3nnis
29 december 2015, 08:14
Dat is wel wat ik dacht.

Dirk_Hendrik
29 december 2015, 17:14
Gelijk heeft ze, stelletje VIEZERIKKEN :???:


De correcte uitdrukking was toch " Doei stelletje vieze piemels"??

Erik de Perik
29 december 2015, 17:23
Heb ik wat gemist?

Han S
29 december 2015, 19:33
Ja......................

Joost de Ruig
29 december 2015, 19:36
Vreemd topic. Snap TS eigenlijk niet......

zjanke
29 december 2015, 20:15
Ik wel :-)

FNaRK
29 december 2015, 20:45
Tsja



vrouwen

macwilliams
29 december 2015, 21:10
Gelijk heeft ze, stelletje VIEZERIKKEN :???:
Was het niet gewoon een extra B/rat accountje ?

Nee, ik ken haar van de eerste noorder gitaardag.
Ik heb daar niks over willen zeggen omdat ik dacht dat iemand haar zou gaan lastigvallen. En toch is het gebeurd.
Jammer genoeg zijn zijn schrijftalent en post verwijderings tactiek efficiënt gebleken. Een aantal lijkt er met open ogen in te tuinen of zijn het zoveelste kloontje van gebleken.
Maar ieder zijn eigen mening he!:ok: