PDA

View Full Version : P45 nieuwe clip



wormke
10 december 2015, 18:43
hey guys, in het vorige topic kreeg ik geen commentaar, dus maak ik voor dit nummer gewoon een nieuwe topic. Zit ook een clip bij, die heb ik ook snel ineen gestoken ;-) eerste clip die ik zelf maak dus het is allemaal nieuw voor mij...

wormke
10 december 2015, 18:44
De link vergeten
https://m.youtube.com/watch?v=I0n3JcjpEV8

Joost de Ruig
10 december 2015, 19:42
Not my cup of tea, maar wel leuk gedaan hoor. Het akoestische solo'tje zou wat harder in de mix mogen van mij.

wormke
14 december 2015, 18:42
Thx... De mix is ondertussen wel af. Wel veel reactie hier... Lijkt me een niet erg goed teken :-/

Duhsjaak
15 december 2015, 08:14
Ik weet niet precies waarop je doelt, maar als ik je goed begrijp is mijn reactie de volgende:
Dit is precies waarom het mij handig leek een half jaar pauze in te lassen.
Ik ben een jaar of wat bij de club en heb jouw reactie nog nooit bij posts van anderen gezien.

Dat is je goed recht.
Maar dan vind ik het wat dunnetjes om je te beklagen over gebrek aan respons van anderen.
Ik ben niet jouw klapvee.

Vriendelijke groet, Gus

Fusion
15 december 2015, 08:50
Gus is back! With an attack! Alles goed ouwe (op zijn Amsterdams dan he)?

Duhsjaak
15 december 2015, 09:29
Ja, dank je wel. Met mij gaat alles goed.

En ik ben al eventjes terug, want mijn 'aangenomen kind' Elena had last van barre grepen (barré, maar kniesoor die daarop let).
En ondanks de antipathie hier, heb ik wel begrip voor Amerikaanse fora waar je - zodra je zelf liedjes post - ook de plicht hebt op liedjes van anderen te reageren.

Klinkt wat streng, maar voorkomt wel dat zo'n forum langzaamaan als een nachtkaars uitgaat.

Maar kort en goed: Ik miste jou teveel Fu, kon niet langer wegblijven.

Vriendelijke groet, Gus

pasqual
15 december 2015, 09:40
Maar kort en goed: Ik miste jou teveel Fu, kon niet langer wegblijven.

Vriendelijke groet, Gus

Lekker knuffelen dan maar:grouphug::lovelove::lovelove:

Fusion
15 december 2015, 10:29
:grouphug:

wormke
23 december 2015, 00:50
nou goed... niet dan... blijven jullie dan maar lekker knuffelen, heb best wel al op stukken eens gereageerd. Maar blaas deze kaars dan ook gerust uit...