PDA

View Full Version : Videotje van een optreden met mijn nieuwe band ...



DTmaster
9 december 2015, 15:59
https://www.youtube.com/watch?v=BnMcNrg57nw



Ik hoor het wel :)

arjanb01
9 december 2015, 16:05
Klinkt lekker, alleen ik mis een virtuoze fusion jazz solo, dat had niet misstaan !
En meer interactie met publiek en mekaar maken, dat straalt meer plezier en uitstraling als band uit.

Fusion
9 december 2015, 16:26
Sorry maar ik hoor toch echt de sax en de toesten soleren :) De solo's en de drums zijn nog niet helemaal wat ze zouden moeten zijn, en ja t rammelt af en toe ene beetje, maar ik vind t tof! Eigen werk? De cliche's worden niet geschuwd, maar dat is een compliment, want jullie doen dat heel leuk. Ik vind t gaaf en zoals meestal met live opnamen, zal t in de zaal veel toffer hebben geklonken.

Fusion
9 december 2015, 16:26
Ah cover, Jeff Lorber. Koel.

DTmaster
9 december 2015, 17:26
ok jah geen gitaar solo ofzo deze keer ik was meer de slagman :) en jah i know we zijn niet perfect!
In de zaal was het iniedergeval wel gezellie maar we blijven amateurs yep!

pasqual
9 december 2015, 21:49
Het duurt mij iets te lang om te blijven boeien maar dat kan ook aan mijn voorkeur liggen. Ik zag je een poging tot soleren doen maar daar was de toetsenist het niet mee eens aan zijn blik te zien;). Het klinkt nog niet helemaal op één lijn maar dit zal een kwestie van tijd zijn. Leuk om je ook eens van een andere kant te horen:ok:

DTmaster
11 december 2015, 14:07
@ paqual ja klopt, tis een bluesje wat uitgerekt wordt dus mischien modulatie/break/rhythm change is gewenst en qua mijn solo... in dit nr soleer ik niet dus maar soms wil je ff een improv momentje hebben maar ik dacht "nevermind het volgende nr is mijn beurt" :)