PDA

View Full Version : Ook even voorstellen



Pter
9 december 2015, 00:23
Hoi,

Hierbij stel ik me even voor, al wat, al wat langere tijd ingeschreven, maar me alleen beperkt tot het lezen van de diverse topics. Ik heb nu ongeveer 5 jaar gitaarles, teveel (5) gitaren, alhoewel als ik de diverse topics voorbij zie komen er nog voldoende ruimte is voor... ik denk een Les Paul met Lollar P90's..., en nee ik kan nog steeds niet goed spelen (er zit wel progressie in, dat dan weer wel:seriousf: )
De gitaren zijn een Gretsch 5420 electromatic, Fender American Vintage strat, Fender Highway one strat en een Epiphone The Dot. De acoustische is een Martinez. Versterkers zijn een Vox VT40+, Fender Blues Deluxe Reissue en nog een kleine Vox. Pedalen zijn Okko Diablo+, Visual Sound Open Road, Metall Muff en Fender Reverb.
Pter

MikeD
9 december 2015, 10:15
Leuk....niet goed spelen.. heb ik ook nog steeds last van... maar boeit me steeds minder; als we maar plezier hebben.. aan je materiaal zal het niet liggen en je weet.. je kunt nooit teveel gitaren hebben... je wordt hooguit beperkt door geld, ruimte tekort in huis of je eega.

WillemdaGuide
9 december 2015, 11:16
Welkom!!!!

Joost de Ruig
9 december 2015, 12:27
Welkom, euhh, je was al lid..... met 4 postings in 4 jaar, da's bepaald geen forumstalking te noemen ;)

Pter
9 december 2015, 13:01
Klopt helemaal, ik moet wel zeggen dat steeds meer een voorkeur heb voor de goedkopere gitaren, maar eega heb ik niet en ruimte genoeg, alleen geen geld:seriousf:

Pter
9 december 2015, 13:04
@ Joost. Een forumstalker zal ik nooit worden, maar dat komt misschien ook omdat er voldoende leesvoer was,vooral de topics met Orpheo waren...hoe zal ik het zeggen....interessant.