PDA

View Full Version : introduction (rieu pickups)



rieu
8 december 2015, 12:07
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rieu en ik ben een buitenlander. In mijn land gebruik ik om te werken als een aangepaste gitaar pickup maker (rieupickups.com). Ik zal verblijven in dit prachtige land tot 2018, dus ik dacht dat ik net zo goed lid worden van deze forum om kennis op te doen en vinden van nieuwe vrienden.
Ik wil ook mijn service te bieden in het terugspoelen en het maken van custom pickups tijdens mijn verblijf hier. Ik heb al in de KvK geregistreerd en hopelijk kan ik zo snel mogelijk beginnen.

Ik wil betaalbaar alternatief voor aangepaste pickups bieden, en ik zou graag mijn kennis hier om iedereen te delen.

Vergeef mijn Nederlandse, ik ben nog aan het leren.

Dankjewel
Rieu
rieupickups.com

Duhsjaak
8 december 2015, 16:32
Ach, zolang het maar niet zoiets is als André Rieu, zullen ze hier wel een hoop door de vingers willen zien.
Veel succes. Met je bedrijf en met je Nederlands.
Vriendelijke groet, Gus

Edit
Je zet alles achter een inlog op Facebook.
Dat kan beter. Steeds meer mensén krijgen genoeg van die club.
Maak een echter internet site.
Hoeft geen grote bedragen te kosten.

rieu
8 december 2015, 18:38
Ach, zolang het maar niet zoiets is als André Rieu, zullen ze hier wel een hoop door de vingers willen zien.
Veel succes. Met je bedrijf en met je Nederlands.
Vriendelijke groet, Gus

Edit
Je zet alles achter een inlog op Facebook.
Dat kan beter. Steeds meer mensén krijgen genoeg van die club.
Maak een echter internet site.
Hoeft geen grote bedragen te kosten.

hahaha... helaas rieu is mijn bijnaam omdat ik was een maagd :p

Dankje voor jouw suggestie. Ik waardeer het echt. Hopelijk kan ik opschalen mijn zaken en maak een fatsoenlijke website binnenkort :)

macwilliams
8 december 2015, 23:24
Welkom

Terugspoelen = herwikkelen. Je kunt spoelen herwikkelen.

rieu
8 december 2015, 23:42
Welkom

Terugspoelen = herwikkelen. Je kunt spoelen herwikkelen.

Dankjewel! herwikkelen het is :) mijn Nederlands is zeer slecht hahaha

macwilliams
27 december 2015, 22:49
Graag gedaan :)
Blijf lekker veel Nederlandse boeken lezen zoals 1001 gitaren die je bespeeld moet hebben dan komt het wel goed ;)

Zojuist jouw Facebook pagina bekeken, aan de verhalen of commentaren had ik niet zoveel behalve dat kleine stukje in het Duits, dat kan ik wel. Die carbon pick-up plaatjes waren wel cool om te zien.

Succes :ok: