PDA

View Full Version : Danalyze in De Archipel



Duhsjaak
7 december 2015, 13:26
Vorige week maandag was ik in Zaal 100 in Westerpark/Amsterdam.
De zaal waar mijn lief en ik 43 jaar geleden verliefd werden. En waar ikzelf in die tijd een aantal keer heb opgetreden.
De aanleiding was een optreden van het koppel Magali Michaut en Brett Perkins. Hoewel zij in Amsterdam woont en hij in Kopenhagen treden ze veel samen op.

Echt een London, Parijs, New York stel. En een leuke mix tussen folk en Franse liedjes.

Aanstaande donderdag avond om half 7 (dat verzin je toch niet hè?) speelt Danalyze in De Archipel in de Indische buurt in Amsterdam. Makassarplein 1 om precies te zijn.

Als fan ben ik daar graag bij. Nog nooit van de dame gehoord? In de Nederlandse sectie van ReverbNation staat ze nummer 4. Hele fraaie en kleine liedjes. Smullen hoor!
Misschien zien we elkaar daar?
Lijkt mij alvast iets om naar uit te kijken.

Vriendelijke groet, Gus

Duhsjaak
31 december 2015, 10:54
De avond met Danalyze was heel leuk. En ook leuk om te zien, dat het repertoire overeind blijft in settings die niet helemaal optimaal zijn.

Het was daar gezellig, maar rommelig, zullen we maar zeggen.
In februari is daar een soortgelijke avond. Wie daar dan zal spelen is mij nog niet bekend.

Onderwijl is Magali Michaut (rank #1 op ReverbNation) zich aan het voorbereiden op een korte tournee in Californië. In de V.S. dus. Er is daar grote belangstelling voor haar kleine en breekbare liedjes.
11 keer optreden in één week tijd? Wie van ons kan dat zeggen?
De tour gaat 9 januari 2016 van start.

Alors, wordt vervolgd.....
Vriendelijke groet, Gus


https://www.reverbnation.com/MagaliMichautMusic