PDA

View Full Version : Complimenten aan Fractal aftersales service



Liquid_Metal
4 december 2015, 15:10
Ik had al gehoord van deze klasse service van andere gebruikers, maar nu ook zelf ervaring. Het schroefdraad van de front input bus van mijn Axe-FX Ultra is al een tijd kapot maar ik heb er nooit iets aan gedaan. Afgelopen dinsdag een mailtje naar G66 en zojuist een nieuwe input bus ontvangen. Kosteloos!

obiwanjacobi
5 december 2015, 09:18
Het is altijd fijn als bedrijven begrijpen hoeveel goed zo'n gratis onderdeeltje doet voor hun naam. :ok:

tnijland
5 december 2015, 19:34
Ik heb ook goede ervaringen met g66. De levertijd was overeenkomstig voorspelling en een luidruchtige fan werd destijds zonder meerkosten opgestuurd.

FNaRK
6 december 2015, 14:34
want we hebben het hier over apparaten van meer dan €2000 ?


:soinnocent:

hugo
6 december 2015, 15:59
Dat wel maar daar heb je dan ook een fantastische service.

Nils47
7 december 2015, 09:18
want we hebben het hier over apparaten van meer dan €2000 ?


:soinnocent:

Idd, mag ook wel voor dat geld :)

herrieman
7 december 2015, 18:22
Behalve als je in 2010 of 2011 een axe-fx Standaard of Ultra had gekocht. Dan had je een trap onder je ballen gehad vanuit amerika. Die schade kan zelfs G66 niet repareren.
Kortom meer dan 2k uitgeven zegt helemaal niets, vooral niet aan fRactal Audio.

Yek1
10 december 2015, 21:28
Pff, Herman, gaat jouw rancune nooit over?

Aub geen kwaad woord over G66. Die repareren, vaak op hun kosten, bijna alles. Staat helemaal los van de aankoopprijs.

herrieman
11 december 2015, 20:22
Snap dat de FAS familie deze feiten graag onder het tapijt zou willen vegen.
Maar waarom? Niks van gelogen en een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Kortom; bezint voordat men FAS spulletjes koopt.

tnijland
12 december 2015, 17:36
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen want ze brengen relatief veel gratis upgrades uit. Ze zijn degelijk en blijven ook relatief waardevast qua prijs. Bij ieder product geldt helaas dat modellen elkaar na een paar jaar afwisselen. Jammer dat het voor jou net verkeerd uitpakte.

De service van g66 is zeker goed maar ik vind het wel jammer dat het daardoor moeilijk is om een Axe-Fx bij je lokale handelaar uit te proberen en te vergelijken met verschillende speakers.

apekop
13 december 2015, 10:58
Behalve als je in 2010 of 2011 een axe-fx Standaard of Ultra had gekocht. Dan had je een trap onder je ballen gehad vanuit amerika. Die schade kan zelfs G66 niet repareren.
Kortom meer dan 2k uitgeven zegt helemaal niets, vooral niet aan fRactal Audio.

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar 2010 is 5 jaar geleden. En dat had denk ik niks met G66 te maken. Hier ook alleen positieve ervaringen met G66. Het is echt niet overal vanzelfsprekend dat je bij een product van 2000 euro of meer een goede after service krijgt. Zou wel moeten, maar in de praktijk werkt het vaak anders.

Liquid_Metal
13 december 2015, 14:23
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar 2010 is 5 jaar geleden. En dat had denk ik niks met G66 te maken. Hier ook alleen positieve ervaringen met G66. Het is echt niet overal vanzelfsprekend dat je bij een product van 2000 euro of meer een goede after service krijgt. Zou wel moeten, maar in de praktijk werkt het vaak anders.

En dat was precies mijn punt. Je zou goede after sales service verwachten, maar dat is niet altijd het geval. Bij G66, in mijn geval in ieder geval, wel.

Yek1
15 december 2015, 10:04
In Amerika wordt de AX8, het vloermodel van de Axe-Fx II, sinds gisteren uitgeleverd. Als je 'm een keer wilt proberen, ben je welkom bij mij in Leiden.

tnijland
16 december 2015, 09:59
Goed bezig, Alexander!